29 iulie 2010

Silueta dupa sarcina

Esti fericita posesoare a unei minunatii de copil dolofanel si bucalat care iti umple sufletul de fericire. Ce te faci insa daca si tu esti la fel de dolofanica si bucalata si asta numai fericire nu-ti provoaca? Cum sa scapi de kilogramele adunate atat de usor in timpul sarcinii? Intr-adevar, sotul te iubeste si mai mult dupa ce i-ai daruit un mostenitor, dar cat o sa dureze pana o sa realizeze ca silueta ta nu prea mai da semne de silueta si abdomenul de care era atat de atasat arata mai degraba a minge desumflata. Si incepe cosmarul. Pe langa enorma responsabilitate a cresterii bebelului apare si stresanta intrebare: "Cand o sa revin la forma initiala?", sau, si mai rau: "O sa mai revin vreodata la formele mele?" Trebuie sa mananci ca sa aiba copilul lapte. Nu poti neglija copilul pentru o asemenea "prostie". Vine soacra si zice: "Draga, tu lasa bazaconiile cu silueta si pune mana si hraneste-te, ca acum ai un copil la care sa te gandesti". De parca tu nu te-ai gandi si zi si noapte. Mai vine si mama cu replici: "Ce palida esti, sunt sigura ca n-ai mancat nimic toata ziua, tu si curele tale de slabire, o sa lesini pe strada.........." Noroc cu sotul care sterge toate supararile: " Esti delicioasa, niciodata n-ai aratat mai bine". Te relaxezi, te gandesti ca nu-i chiar asa de rea situatia si te duci sa faci un dus. Si dai de oglinda. Aia mare, pe care ti-ai dorit-o enorm si care acum iti arata fundul in toata splendoarea lui.

Un comentariu:

  1. deci eu am avut aproximativ 110 centimetri in talie in luna a9a. bineinteles ca dupa ce am nascut am ramas cu burta,arata ca gelatina si unde mai pui ca am si vergeturi rosii,rozii si celulita care este fix ca o coaja de portocala. port burtiera dar acus se fac 2 luni de cand am nascut si parca tot nu s-a retras cat trebuia.momentan ma dau cu o crema supliform se numeste dar nu imi fac mari sperante.unde mai pui ca eu inainte eram plata imi etalam abdomenul in toata splendoarea si acum mi-e jena sa imi iau ceva pe talie tot timpul trebuie sa imi bag bluza in pantaloni. asta este..toate au un pret,o data ce esti mama,nu mai ai cum sa fii ca inainte,asa ma gandesc eu...

    RăspundețiȘtergere