24 noiembrie 2010

Cum să imprimi ieftin

        Zilele trecute am fost la un centru de umplere a cartușelor de la imprimantă. Verdictul nu a fost pe placul meu. Cartușul color este deteriorat, trebuie să cumpăr altul nou. Bine, bine, dar altul mă costă o căruță de bani. Mai bine mă lipsesc de cartușul color. Zis și făcut, numai că, fără acest cartuș color în funcțiune, imprimanta mea nu vrea să funcționeze. 
        Menționez că este a treia imprimantă. Prima, un Lexmark, am dat-o de pomană. Mă costau cartușele cât una nouă. Am cumpărat o multifuncțională Hp. După câteva luni nu mai funcționa. Am dus-o la magazin, avea garanție, mi-au returnat-o după două săptămâni (o veșnicie, ținând cont că am nevoie de imprimantă zilnic), spunându-mi că este în regulă, trebuie doar să-i schimb cartușul color. Dar e nou, zic eu, nu l-am reumplut nici măcar o dată. Vânzătorul a ridicat din umeri și s-a orientat spre alt client. Pentru că minunata mea multifuncțională nu mergea altfel, am înghițit în sec, am dat 78 de lei și mi-am rezolvat problema. După două luni, exact când aveam o lucrare importantă de predat, ghici ce, m-a lăsat cartușul color. Am făcut un drum la centrul de reumplere și un domn amabil de acolo, mi-a recomandat să achiziționez un nou cartuș pentru că acela era uscat și nu putea fi recuperat. M-am gândit la vremea respectivă că există un duh al cartușelor care se distrează pe seama mea. Am făcut imprimanta pachet, am depozitat-o în pod la părinți și am cumpărat un Canon, care mi-a făcut exact aceeași figură. 
         Abordare greșită mi-am zis eu, nu trebuie să schimb imprimanta, se pare că toate au aceeași hibă, am nevoie să schimb cartușele. Cum cine caută găsește, spune o vorbă românească, am dat de CISS, Continuous Ink Supply System. Este un sistem de reumplere a cartușelor, care nu necesită pregătire sau instrumente specifice, deci adio drumuri prin trafic la tot felul de centre. Cartușele se pot umple foarte ușor de către oricine și ce m-a încântat cel mai mult, a fost promisiunea firmei, că acestea nu se usucă niciodată și nu trebuie înlocuite. Prețul este mic, 29 de lei pentru 100 de ml de culoare. Ținând cont că un cartuș obișnuit are 5-7 ml și costă în jur de 75 de lei nou și în jur de 15 lei pentru reumplere, diferența este semnificativă. Pot fi comandate on-line și livrarea se face în aproximativ 48 de ore. Calitatea este excelentă, am imprimat mai ales fotografii cu al nostru prințișor. Datorită prețului accesibil, în două zile am umplut două albume foto.
        Dacă vă hotărâți să achiziționați un astfel de sistem, trebuie să verificați dacă imprimanta pe care o dețineți este compatibilă. În general, aceste consumabile pot fi folosite pentru Epson, Hp, Canon. 
        

4 comentarii:

  1. Multumesc pentru informatia venita la fix, tocmai trec prin aceasta "tragedie" :)

    RăspundețiȘtergere
  2. de publicai asta acum 3 zile... :)
    da' e bine de stiut pentru data viitoare! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. imi permit sa dau un sfat fiind trecut prin ce a descris amicul !!!
    1 nu luati multi functionale color ! daca va multumeste printarea monocrom luati una laser !!!
    2 daca aveti nevoie de print color luati o imprimanta mai scumpa (recomand HP sau Canon !)si intresativa daca suporta refil capul de printare !!!
    succesuri !

    RăspundețiȘtergere
  4. buna, ti-am pasat o leapsa pe care tare as fi bucuroasa daca ai prelua-o!
    multumesc anticipat!
    http://questioare.com/metoda-contraceptiva-ideala/

    RăspundețiȘtergere