25 august 2010

5 motive pentru care gatesc

Nu mi-a placut sa gatesc. De fapt, ce nu mi-a placut a fost obligatia de a gati si am refuzat sa ma conformez tiparului feminin impamantenit de secole. Ani de zile am mancat uscaturi. Recunosc ca si acum sunt preferatele mele, dar a venit puiul pe lume si nu vreau in ruptul capului, sa se hraneasca cu salam si carnati. Asa am aflat ca , desi nici acum nu este visul meu de-o viata, bucataria nu-mi mai este asa antipatica. Iata de ce imi place sa gatesc:
1. Mancarea este intotdeauna proaspata.
2. Stiu ce ingrediente contine fiecare fel si le pot alege doar pe cele naturale si sanatoase.
3. Economisesc. Mancarea gatita este mai putin costisitoare.
4. Am o satisfactie deosebita cand vad ce succes au mesele pregatite de mine.
5. Imi place ca pot s-o fac si pe asta. Colegii mei sunt uimiti cand mananca din tortul meu de ciocolata. Nu prea le vine sa creada ca e facut de mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu