15 noiembrie 2010

Remedii naturiste pentru tuse

        A venit sezonul răcelilor și puiul nostru s-a hotărât să nu-l rateze. Astfel că a făcut varicelă și, bonus, s-a pricopsit și cu o tuse foarte urâtă. După ce l-au văzut doi pediatri, care i-au prescris diverse siropele, fără niciun efect, după două crize de tuse care s-au lăsat cu vărsături și o noapte albă, după ce am mai cumpărat și eu câteva siropuri naturiste sau homeopate, care au avut exact același rezultat ca primele, adică zero, am început să sun toate cunștințele mele cu copii, în căutarea unor tratamente pentru tuse. Iată ce a avut un efect mult mai bun decât toate siropurile:
  • Aplicarea unui săculeț cu sare caldă, pe piept, cîte 5-10 minute, dimineața și înainte de fiecare somn;
  • Ceai din 6 plante: cimbru, soc, pătlagină,  tei( cât poți apuca cu trei degete), foile de la o ceapă, coaja de la o nucă. Se fierbe un litru de apă, se adaugă aceste plante și se acoperă timp de 15 minute. Ceaiul astfel obținut se bea în loc de apă.
  • Masaj cu ulei esențial de pin la tălpi. Nu știu care este explicația științifică, dar masajul acesta a avut un efect extraordinar. Se pun patru picături de ulei de pin în 10 ml de ulei de măsline sau de floarea soarelui și se masează tălpile cu soluția obținută. Eu îl masam de 3-4 ori pe zi, dimineața și înainte de fiecare somn.
  • Ceai de ceapă. Se pun 4 cepe curățate la fiert, într-un litru de apă și se fierb până se obțin 100 ml de lichid. Eu îi puneam 2 lingurițe de miere de albine și îi spuneam că e suc. L-a băut fără probleme.
        În prima zi în care i-am făcut aceste tratamente, mi-a dormit toată noaptea fără să tușească. În 2-3 zile accesle de tuse au devenit din ce în ce mai rare și mai slabe în intensitate. Menționez că pe toată perioada, i-am curățat nasul cu batista bebelușului, de câte ori mi s-a părut necesar, chiar de trei ori într-o oră.

6 comentarii:

  1. SI FIICA MEA FACE DES TUSE... NE CHINUIM NOPTI LA RAND,CU TOATE CA DEJA MERGE IN CLASA DOUA DAR ORI DE CITE ORI CINEVA VINE BOLNAV LA SCOALA EA NUMAIDECAT ESTE PRIMA CANDIDATA LA RACEALA. SI TOT AM INCERCAT ORICE DAR ARE SI UNEORI DERMATITA ANUME CUTANAT. DE ACEIA SUNT FOARTE PRECAUTA CE SI CUM II ADMINSITREZ, STIU CA CEAIURILE DIN PLANTE UNEORI POT PROVOCA TUSE ALERGICE.CHIAR VINERI NOAPTEA AM PRIVIT "SKOALA DOCTORULUI KOMAROVSKI" E O SERIE DE LECTII, PETRECUTE DE MEDICUL PEDIATRU KOMAROVSKI DIN KIEV,UCRAINA.IATA CE SPUNE DINSUL DESPRE TUSE: AERISIREA INCAPERII CAT MAI DES ,SA NU FIE AERUL USCAT IN ODAIE SI MULTE LICHIDE. SI IN 99.9% TUSEA SE TRATEAZA FARA ANTIBIOTICE.DACA AVETI POSIBILTATE SA CAUTATI PE NET SAU SA SCOATETI DE PE TORRENT LECTIILE PETRECUTE DE CATRE KOMAROVSKII O SA VEDETI CA NOI TOATE CUNOASTEM MULTE LUCRURI DESTUL DE SIMPLE DAR NU LE APLICAM IN PRACTICA CI DOAR FUGIM LA FARMACII DUPA STICLUTE CAT MAI FRUMOASE SI SCUMPE RECLAMATE LA TV,ASTFEL DEBARASINDU-NE DE VINA CA NU AM INTREPRINS NIMIC SA NE AJUTAM COPILASUL.

    RăspundețiȘtergere
  2. Până la urmă, organismul se vindecă singur. Noi doar îl ajutăm să treacă hopul. Primele medicamente din plante au fost făcute. Coaja de nucă, ceapa, mierea au proprietăți expectorante. Iar ceapa e și somnifer.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mara, e mult mai simplu sa dai o lingurita cu sirop decât să faci tot ce am enumerat eu mai sus și cum suntem ocupate, apelăm la sticluțe.

    RăspundețiȘtergere
  4. Silavaracald, e adevărat că organismul se vindecă singur, dar cine are răbdare să aștepte?

    RăspundețiȘtergere
  5. Ar mai fi ceva foarte important. Trebuie controlata cauza tusei, daca apare des. Pana la patru baiatul meu a baut tone de siropuri si pastile recomandate de medicul pediatru. Am mers la consult la orelistsi la alergolog si am aflat ca: 1. are vegetatii, 2. are alergie la frig. Tratamentul a fost chirurgical, respectiv antialergic si s-a terminat cu siropurile si pastilele de tuse.

    RăspundețiȘtergere
  6. Noi recomandam Neem si Tulsi. Sunt foarte eficiente.

    www.tulsi.ro

    RăspundețiȘtergere