19 ianuarie 2011

Organizarea condimentelor

        Anul 2011 se dovedește a fi anul organizării la noi în familie. Cel puțin așa a început. Astăzi am organizat condimentele. Pentru că sunt nouă în bucătărie și pentru că nu stăpânesc prea bine arta condimentelor m-am apucat de confecționat etichete.
        Am cumpărat hârtie autocolantă de la librărie. Habar nu aveam că există așa ceva. Am făcut câteva etichete în Word și iată rezultatul:
            Pe etichete am trecut și alimentele care se pot asezona cu respectivul condiment.
         Am folosit borcanele de ness sau cremă de ciocolată pe care nu mă înduram să le arunc.





        Am împușcat câțiva iepuri dintr-o lovitură: este practic, am eliberat spațiul pe care mi-l ocupau borcanele goale și arată bine.
        Mi-a plăcut ”procesul de creație”, așa că, prevăd că voi mai eticheta câte ceva prin casă.
       

6 comentarii:

  1. Arata foarte fain! Abia astept sa am si eu propria mea bucatarie :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Mai,da ce etichete aratoase ai facut!Cred ca ar trebui sa ma apuc si eu de acest proces.Pupici dulci.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ooo, sora mea de suflet ! Să mă prezint: "mama borcanelor" ! :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Pe blogul meu te asteapta o nominalizare

    RăspundețiȘtergere
  5. O idee foarte buna, am sa incerc si eu!!!

    RăspundețiȘtergere