12 decembrie 2010

Ei si Ele

        Îmi sunt dragi bărbații, doar am doi acasă de care sunt foarte mândră, dar tot nu reușesc să înțeleg cum stă treaba cu acțiunile pentru care ei sunt ridicați în slăvi și noi suntem blamate. Să mă explic, o femeie care are parte de mai mulți iubiți e imorală, este ocolită de bărbați și bârfită de semenele sale. Un bărbat cu un palmares bogat are succes, este admirat de femei și invidiat de ceilalți masculi. Un bărbat rămas neînsurat la 30 de ani este o partidă bună, o femeie la aceeași vârstă este deja trecută. 
        Exemplele pot continua. Ideea este că bărbații par să aibe mai multe avantaje. Culmea este că avantajele lor sunt susținute tocmai de femei. Rar am întâlnit solidaritate între femei. La noi în firmă au fost propuși un coleg și o colegă pentru o avansare importantă. Departajarea s-a făcut în urma voturilor. Colegul a câștigat detașat, deși colegei nu i se putea reproșa absolut nimic. În orice conflict desfășurat între un reprezentant al sexului puternic și o reprezentantă a sexului frumos, există mai multe susținătoare ale lui, decât ale ei. O altă realitate de necontestat este că bărbații înșeală cu femei, uneori ele fiind prietene bune cu soțiile. Adică, dacă așa se poartă prietenele, nu vreau să știu cum se poartă adversarele.
        Nu de puține ori am auzit replica „O fi făcut ea ceva de a lovit-o soțul. Degeaba n-a dat el” din gura, culmea, altor femei. Este o afirmație care reușelte să mă scoată din ale mele. Ce ne determina să considerăm că femeia este cea care greșește mai mult sau este cea care merită mai puțin? De ce credem, chiar și noi, că ei știu mai bine, fac mai bine, se descurcă mai bine? E drept că există bărbați extraordinari, foarte bine pregătiți în domeniul lor, dar la fel de adevărat este că există la fel de multe femei care pot rivaliza cu ei. De ce tocmai femeile sunt cele care minimalizează rezultatele altor femei? O fi invidie?

9 comentarii:

  1. eu pariez pe prostie, rautate si mentalitate! In spiritul acesta au fost crescute si asta, in combinatie cu un intelect limitat si un suflet hain, nu lasa loc de "pretentii" de mai mult. :( Trist.

    RăspundețiȘtergere
  2. In cativa ani or sa se rostogoleasca valorile astea. Deja, la scoala, o pustoaica cu cat e mai pupata cu atat e mai populara...Nici asa nu-i bine.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cu siguranta este rautatea si invidia,la care probabil se adauga si educatia primita,ce s-a vazut in casa,amestecat si cu un anturaj nu tocmai grozav...Pacat ca femeile se injosesc (unele)si nu au respect pentru ele.Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ceea ce se intampla acum este perfect normal pentru ca este rezultatul a multi ani in care barbatii au dominat si au inventat tot felul de "reguli" de genul acesta. Noi i-am crezut si ne-au intrat in cap pentru ca probabil am vazut aceasta si la mama noastra si la mai toate femeile din jurul nostru, astfel ducem "povara" mai departe. O carte excelenta care ar deschide mintea multor femei este "Poarta-te ca o lady, gandes-te ca un barbat", a lui Steve Harvey, care are curajul sa ne spuna verde in fata ca de exemplu, chestia cu scanteia e pacaleala..nu exista o astfel de scanteie si culmea e ca noi credem, ba spunem ca exista si la noi...si multe altele spuse realist in tone pline de umor.

    RăspundețiȘtergere
  5. adevarul este ca barbatii sunt cele mai mari curve :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Păi dacă de câteva mii de ani trăim în patriarhat...

    RăspundețiȘtergere
  7. Sorana, mulțumesc de recomandare.

    RăspundețiȘtergere
  8. Păi la faza cu partenerii... citisem undeva: "Bărbatule este ca o cheie, iar femeia ca o încuietoare. O cheie ce deschuie mai multe încuietori, este o cheie bună. În schimb o încuietoare ce merge descuiată de mai multe chei, este una proastă."

    Culmea, eu în ce am văzut până acum, femeile au avantajul într-o competiţie de genul.

    Ăia de lovesc femeile, sunt mai retardaţi din fire. Mă refer să le lovească, să le doară. Nu o palmă menită să doară mai mult psihic.

    Îmi pare rău, dar nu există femei să rivalizeze cu bărbaţii ăia extraordinari. Nu în egală măsură adică. Poate excelaţi pe un domeniu, dar per total, bărbaţii-s la conducere.

    RăspundețiȘtergere
  9. Dinparti, nu sunt de acord nici măcar cu o palmă și în ceea ce privește ultima afirmație, te înșeli. Dar societatea îi favorizează pe bărbați. Este unul din motivele pentru care apar în prim planul multor domenii.

    RăspundețiȘtergere