31 octombrie 2010

Dă Doamne!

        Rămășiță a vechiului regim sau nu, ne-am învățat să cerem, fie că merităm, fie că avem sau nu avem nevoie. Las' să fie, că nu strică! Pe același principiu ne rugăm, uitând că fiecare dintre daruri ar trebui meritat și apreciat.
        Dă-mi Doamne sănătate, să îmi bat joc de ea, să pierd nopțile în fum de țigară în loc să dorm, să mănânc shaorma și chipsuri în loc de fructe și legume, să beau până cad din picioare.
        Dă-mi Doamne o garsonieră a mea, că m-am săturat să stau în gazdă. Și dacă-mi dai, ia în considerare, că peste doi ani mi se va părea prea mică și voi vrea un apartament, care va deveni la rândul lui neîncăpător, așa că mai bine îmi dai o vilă de la început ca să nu te mai plictisesc în următorii ani.
        Dă-mi Doamne un soț bun, să mă iubească și să mă ocrotească dar să dețină și un cont frumos în bancă, că iubirea nu ține de foame.
        Dă-mi Doamne bani, să-mi cumpăr rochii și pantofi, să ies și eu la club, să mă distrez, că doar o viață am.
        Dă-mi Doame o slujbă bună, unde să muncesc puțin și să iau mulți bani. 
        Dă-mi Doamne noroc, am auzit că e bun la casa omului.
       Și să știi Doamne, că oricât mi-ai da, eu voi vrea întotdeauna mai mult și voi fi nemulțumită și mă voi plânge.
        Dar ca să vezi totuși că nu ți le cer chiar pe toate, poți să nu-mi dai conștiință, înțelegere pentru cei din jur, chef de muncă. Cine are nevoie de ele?
         

2 comentarii:

  1. Dar de ce sa zic da-mi doamne, incerc sa imi indeplinesc singura dorintele. Fara doamne.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da intradevar trebuie sa-i multumim lui Dumnezeu si pentru cele bune si pentru cele rele . Dar atunci cind ii cerem ceva ,sa-i cerem multa sanatate si intelepciune fiindca daca avem aceste doua lucruri ,restul le depasim ,mai greu dar le depasim . Sanatatea este cel mai mare dar de la Dummnezeu .

    RăspundețiȘtergere