21 decembrie 2010

Haos de sărbători

Crăciun fericit!
Haos de sărbători? Nu și în acest an. Am totul stabilit, organizat și planificat. 
        În primul rând am stabilit meniul. Lista de cumpărături am întocmit-o cu rețetele în față. Am trecut inclusiv pliculețul de praf de copt pe care de obicei îl uit crezând că am rezerve. Următorul capitol de pe listuță (nu prea e listuță că are două pagini) l-a ocupat masa de Crăciun, adică șervețele, lumânări, decorațiuni, pahare, că nu mai am nici un set întreg. O altă categorie au constituit-o darurile pentru părinți, socri, nași, surori, cumnați și binențeles cei doi bărbați ai mei. Și pentru că am fost așa de organizată, Moș Crăciun mi-a dăruit o zi de cumpărături fără probleme. Am găsit tot ce am trecut pe listă, repede și cu reduceri consistente.
        În ziua de 24 sunt liberă și mă voi dedica gătitului. Soțului i-a revenit partea administrativă, mai precis șmotrul. Bebe ne va încurca cu siguranță, dar nu mă îndur să-l duc la bunici. Este atât de haios când bagă degețelul în frișcă!. De obicei îl dotez cu un set de crăticioare, îi toc câțiva morcovei și îl pun și pe el să gătească. Îndeletnicirea asta îl ține ocupat câte 30 de minute. După asta urmează joculețele cu pietrele de râu adunate în vara asta la munte și scoicile adunate de pe plajă și am parte de încă 30 de minute de liniște. El este foarte încântată că face ca mami și eu sunt mulțumită că îmi fac treburile și petrec și timp cu puiul meu. Tati îi dă și el de lucru, ba să șteargă praful, ba să aranjeze jucăriile și astfel reușim să-l ținem ocupat.
        Am stabilit și locurile de joacă pentru copii. Avem camera lui Șmecherilă, spațioasă și plină de jucării, unde își pot petrece o parte din timp. Camera are legătură cu un hol lung, unde se pot alerga în voie sau se pot plimba cu bicicleta. Toate obiectele pretențioase sunt deja la înălțime, că piciul nostru este extrem de curios, așa că nu există pericole de stricăciuni.
        După cum vedeți, am organizat totul în cel mai mic detaliu. Sunt convinsă că rezultatul va fi mai mult decât haotic, dar măcar m-am străduit.

        Crăciun fericit! 

5 comentarii:

  1. Sper sa iasa totul cum ti-ai propus! Craciun fericit si tie!

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte frumos,parca mi-l si inchipui cum sta si-si vede de ''lucru'':))
    Eu n-am copii dar am un catel si cand vine 'lipicios'pe la mine si am treaba ii dau cate un carton,hartie ceva si pleaca cu ea/el in gura si eu zic'gata,mi-am obtinut vreo 30 min libere' :))sa-ti traiasca!Craciun fericit!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma bucur ca ai reusit sa te organizezi,ca eu ca niciodata,nu am reusit.Spor la treaba si pupici.

    RăspundețiȘtergere
  4. :) teoria-ti suna tare bine. Sper sa reusesti sa pui totul in practica! Sarbatori linistite! :)

    RăspundețiȘtergere