22 decembrie 2010

Așteptări



       Pentru unii, decembrie este luna cadourilor, pentru mine s-a transformat în luna planificărilor. Mai am puțin și planific și spălatul șosetelor pentru tot anul 2011.  Ștrumfița, draga de ea, s-a gândit că n-ar fi rău să-mi stabilesc câteva obiective și în ceea ce privește blogul. Și uite așa, m-am mai ales cu încă o listă, una mai sărăcuță de această dată, că nu prea am avut timp să o coc.
       Ce vreau eu de blogul meu anul viitor?
  •  În primul rând să crească. Luna aceasta va împlini 5 luni. Ținând cont că în iulie, când l-am deschis, nu știam absolut nimic despre bloguri și blogosferă, sunt încântată că am învățat foarte multe lucruri noi, mi-am făcut mulți prieteni, ba am câștigat și niște bani. Deocamdată am o medie de 150 vizitatori unici zilnic, mult mai puțini decât mi-am propus. Sper ca anul viitor, numărul lor să se tripleze.
  • Parcă aș vrea să-i cumpăr o casă nouă, încă nu sunt sigură.
  • Să învăț și mai multe lucruri despre bloguri. Ceea ce am învățat până acum mi-a plăcut.
  • Să cunosc cât mai multe dintre comentatoarele mele și nu numai. Aș da nume, dar sunt multe persoane și nu vreau să uit pe nimeni.
  • Să postez cât mai multe articole interesante.
        Și cum menirea unei lepșe este să circule, dau provocarea mai departe: Beatrice, Luminița, Oanamădă, Bblabord și oricui dorește.
       

2 comentarii:

  1. Poate iti schimbi meseria si faci planificari pentru altii.Am sa preiau stafeta,insa mai am una,care spre rusinea mea nu am reusit sa o duc mai departe.Sper sa reusesc anul acesta,nu promit,dar am sa preiau.Te pup dulce.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ela, iti doresc sa iti indeplinesti tot ceea ce ti-ai propus atat in ceea ce priveste blogul, cat si in viata personala!
    Eu nu mi-am facut mari planuri cu blogul meu, dar preiau leapsa cu placere, iti multumesc ca ma citesti si ca te-ai gandit la mine. Te pup.

    RăspundețiȘtergere