14 august 2010

Rromii

De fiecare data cand discutam despre tigani, sotul meu si cu mine nu ne putem pune de acord. Nu va zic ce zice el, ca e cam discriminator, dar va zic argumentele mele. Sunt crescuti in conditii mizere, fara educatie, impinsi de mici la furt, cersit, batuti, lipsiti de dragoste. Ce sanse are orice copil, indiferent ca e roman, chinez sau tigan sa ajunga un adult responsabil in asemenea conditii. Eu argumentez, el ridica din umeri, argumenteaza si el si nu ajungem la nici un punct comun. Asta pana zilele trecute, cand am avut treaba intr-o banca, mi-am luat copilul in brate si am lasat tricicleta afara, sa n-o mai car si pe ea. Si mi-au furat-o................... tiganii. Cand am ajuns acasa, transpirata si obosita, cu copilul in brate, sotul m-a intrebat "Ei, ce mai zici acum ? Ce sa mai zic, argumentele erau valabile, dar nivelul meu de intelegere scazuse considerabil.

4 comentarii:

  1. Acum eu nu stiu cat drept avem noi, romanii sa fim critici. Pai daca noi, care avem parte de educatie in familie , in scoala, in societate formam un popor de ignoranti, fricosi, lenesi, oameni lipsiti de atitudine, incosntienti, delasatori...ba chiar prosti...noi, cum mai putem vorbi despre altii? Si nu incerca sa ne iei apararea, ca iti pot da exmple multe...
    Sa-i lasam pe tigani in pace, ca nici noi nu suntem de fala...

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai uitat sa mentionezi si hoti si nu incerc sub nici o forma sa ne iau apararea ca nu meritam.

    RăspundețiȘtergere
  3. Parerea mea: http://alteopiniisiganduri.blogspot.com/2010/09/integrarea-tiganilor.html

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu putem integra tiganii in societate pentru ca nici macar ei nu vor sa fie integrati.
    E un cerc vicios ai noi, romanii de rand, suntem destul de implicati (fie ca vrem, fie ca nu) in problema asta Cu totii avem de suferit, dar orice atitudine am lua, afectam grav ideea de democratie.

    RăspundețiȘtergere