22 noiembrie 2010

Ștrengari

       Cum puștiulică meu este un ștrengar de primă clasă, acest site pentru copii mi-a atras imediat atenția. O dată și o dată va trebui să-l las să umble cu calculatorul, dar aș prefera să umble pe site-uri verificate de mine. De aceea, sunt în căutare de locuri virtuale de care să se poată bucura și el, dar și eu. 
        Așa că am început să studiez oferta Strengarilor. E foarte ușor de accesat, meniul este simplu și la îndemâna oricărui copil sau adult. Culorile sunt vii și desenele foarte sugestive. Am jucat niște joculețe tare haioase, cu personaje amuzante, am aflat cum se zice la ce mai faci în tailandeză, chineză, japoneză. Din păcate, n-am știut să citesc literele.  Au un dicționar care cuprinde peste 40 de limbi și un program care permite traducerea instantanee a expresiilor din limba română în una dintre aceste limbi, sau invers. Poți traduce expresii din limba română în franceză, engleză, germană, italiană, spaniolă, etc. Există o pagină de activități, unde micuții pot colora sau crea diverse obiecte. Am găsit teste de cultură generală din diverse domenii, istorie, mitologie, sport. Pentru copiii mai mari au o pagină cu referate și una cu meditații.
        Mi-a plăcut foarte mult că, deși este un site de copii, s-au gândit și la părinți și au creat un forum special pentru aceștia, la care prinții și prințesele nu au acces. De asemenea, există informații foarte utile, referitoare la unitățile de învățământ privat și de stat, existente în toată țara. Fiecare unitate de învățământ are și datele de contact, astfel că nu mai ești nevoită să suni jumătate din cunoștințe pentru a afla numărul de la grădinița sau școala care te interesează.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu