10 septembrie 2010

De ce au bărbații amante

Mulți bărbați își înșeală soțiile. Prea mulți, după părerea mea. Ce au amantele și nu au soțiile, se întreabă toate femeile înșelate.  Am făcut un sondaj discret printre amicii mei dotați cu amante și iată ce am aflat:
  • Amanta il primește întotdeauna zâmbitoare. Soția îl primește plângându-se că cei mici iar au căpiat-o, că s-a săturat să facă toată ziua curățenie și să nu se vadă nimic, că degeaba muncește, că n-o apreciază nimeni;
  • Amanta are întotdeauna chef de sex. Soția are foarte des dureri de cap, stări de oboseală, lipsă de chef;
  • Amanta arată ca ieșită din cutie, machiată, bine îmbrăcată și de fiecare dată epilată. Soția este de cele mai multe ori nepieptănată și îmbrăcată "de casă", asta înseamnând orice, numai sexy nu;
  • Amanta știe să asculte, îl încurajează să vorbească despre nemulțumirile lui, îi dă dreptate în disputele pe care le are cu alte persoane. Soția i-o taie scurt, spunându-i să mai lase și de la el, să nu se mai certe cu toată lumea;
  • Partidele cu amanta sunt lungi, pasionale. Partidele cu soția durează 3 minute, de obicei în aceeași poziție;
  • Amanta nu are niciodată probleme. Soția are întotdeauna probleme.

31 de comentarii:

  1. Un barbat poate avea si sotie si amanta, dar nu poate iubi doua in mod echitabil ...

    RăspundețiȘtergere
  2. Probabil ca nu. Eu consider ca de multe ori nu isi iubesc amanta, le e mai usor cu ea, nu investesc mult, prefera sa primeasca

    RăspundețiȘtergere
  3. oricare ar fi motivele...nu se iarta ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Am vazut multe femei care au iertat.

    RăspundețiȘtergere
  5. din pacate nimic din ce se spune mai sus nu este adavarat.Autoarea articolului de fata citeste prea mult ziarele.
    Barbati au amante,nu neaparat ca vor ei ci pentru ca sunt prea multe femei dispuse sa fie amante.
    Si ,noi barbati nu prea rezistam tentatiei

    RăspundețiȘtergere
  6. Draga Alex, citesc doar Adevarul si Jurnalul, unde nu prea gasesti articole de gen. Mi-e cu adevarat "mila" de saracii barbati care nu au de ales. Dar ai dreptate in legatura cu unele femei care se multumesc cu orice, chiar si cu 2-3 ore furate.

    RăspundețiȘtergere
  7. Conform caror studii? Mi se pare sexy faptul ca vorbim despre calitatile amantei, atunci cand nu stim sa le observam asa cum o fac barbatii. Si pana la urma, cine nu inseala? E sanatos si benefic pentru cuplu, zic.

    RăspundețiȘtergere
  8. E bine ca ai o minte atat de deschisa. Gandesti exact ca amicii mei cu amante, care spun ca nu e normal pentru o pentru un om sa stea toata viata cu o singura persoana. Dar cand zici ca e sanatos si benefic pentru cuplu vorbesti din puctul de vedere al persoanei care inseala. As sugera s-o intrebi si pe cea inselata. Eu nu sunt de acord. Eu sper sa raman toata viata cu al meu sot si sa nu ne trabuiasca vreodata, mie sau lui, altcineva.

    RăspundețiȘtergere
  9. raportul de infidelitate este egal intre femei si barbati...doar ca femeile tin tactica si activitatea la un mod ascuns, plus modul si modalitatea diferita de a parasi cuplul conjugal pentru escapade...in genere femeia se implica emotional cu amantul in timp ce barbatul nu...

    cu toate astea sondajul dvs. este interesant

    RăspundețiȘtergere
  10. Daca aveti timp cititi "Nu te misca" de Margaret Mazzantini ,demoleaza mitul amantei intotdeauna zambitoare si aranjata ca scoasa din cutie.

    RăspundețiȘtergere
  11. Interesant. Sunt de acord cu unele comentarii de mai sus cum ar fi "e sanatos pentru cuplu", desigur ala nu prea mai e cuplu, dar unele femei niciodata nu se multumesc daca vad ca au un barbat cuminte... Asa ca o amanta mereu ii mai face sa nu fie asa in limba dupa ele...
    Femeia e mai al dracu ca barbatu cand vine vorba de inselat asta e clar... De asemenea vorbele lu' L.R. sunt cele mai adevarate! "femeia se implica emotional cu amantul in timp ce barbatul nu...", parca ai spus fix ce vroiam eu sa spun... Oricum as avea de subliniat ca as fi curios sa faci un sondaj si din partea femeilor cu amant... Sa vedem si noi barbati daca vorbim cu "panacoate" sau cu femei ranite in dragoste... Parerea mea e ca vb cu panacoate pentru ca o femeie adevarata niciodata nu ar face asa ceva...

    RăspundețiȘtergere
  12. Ingrid Niculescu7 octombrie 2010, 07:34

    Barbatii,ca si femeile ,inseala din acelasi motiv:lipsa comunicarii si disparitia afectiunii din partea partenerului de viata.
    Cred ca e prea mult sa evaluam cantitatea si proportia sentimentelor intr-o parte sau cealalta,important este sa remarcam fenomenul sa il acceptam si,indiferent de ce parte a baricadei suntem,sa ne facem ordine in propria curte ;)

    RăspundețiȘtergere
  13. cred ca sa ai amant/a e nesanatos. e ca si cum ai avea nevoie de a doua casnicie. povestea cu amantul/a intotdeauna zambitor/oare si fara probleme ... e depasita. mai ales in conditiile in care ramane acelasi/easi timp indelungat.
    sa ai amanti/e este perfect. well, iti trebuie, de obicei, mai multi bani. dar poti pleca oricand inainte sa apara problemele. orice amant/a se bazeaza pe si exploateaza lenea celuilalt pentru a incepe sa puna conditii. daca vede ca nu-i merge santajul, se lasa pagubas/a. poate chiar renunta la relatie. dar atata timp cat nu e singurul/a, n-ai probleme hormonale.
    n-am nevasta sa-i plang de mila. iar prietena stabila poate pleca oricand vrea. dar nu da semne c-ar fi ceva s-o deranjeze ;)

    RăspundețiȘtergere
  14. ... Pe un blog dedicat doamnelor... eu, un barbat de 54 de ani pot parea anacronic si sigur voi atrage hula multora... Mai ales daca voi spune ca am sotie de 30 ani, copii si am avut 3 amante pana in prezent ! De ce 3 ..?... pentru ca atatea au fost... Da !... puteau fi N daca...
    ...daca eram mai atent la "partea financiara" a relatiei - dar eu numesc asta tot prostitutie - si iese din orizontul meu de acceptare; nu ca nu as fi de acord cu prostitutia ca institutie, daca este legal si corect organizata...
    ...daca eram dispus sa divortez si sa ma recasatoresc cu (potentiala) amanta... ei, aici este un mare clenci: de ce femeile sunt dispuse (sa nu spun disperate) sa se casatoreasca cu un barbat pe care l-au acceptat ca amant, stiind ca acela este casatorit si prin asta vor face o alta femeie sa sufere ???!!!... dar daca o alta femeie ar face asa ceva cu sotul ei... hm, ar fi jale...
    ...daca imi neglijam familia in favoarea amantei - ceea ce nu am facut niciodata..!!
    Ar mai fi multi de "daca", dar cred ca se circumscriu celor trei de mai sus...
    Se spunea mai sus ca o relatie extraconjugala este buna... sau este rea... Nu este nici una , nici alta... este o completare si se bazeaza - de obicei - pe o reactie ("a chemistry" cum spun anglo-saxonii) de moment, partial hormonala, partial sentimentala dar si partial constient asumata...
    Nu vreau sa fac teorie - am vorbit strict din experienta proprie despre amante si relatii extraconjugale iar nu despre ceea ce se intampla ... pe varianta, dar ceea ce vreau sa spun este ca totdeauna avem nevoie sa iubim, sa simtim (chiar si la 54 de ani sau chiar mai mult) acel fior si acel sentiment ca la 20 de ani... si totul este ok, daca cei doi stiu sa-si respecte familiile si sa fie suficient de intelegatori cu faptul ca fiecare are o viata proprie, independenta.

    RăspundețiȘtergere
  15. Odin, apreciez sinceritatea ta. As vrea totusi sa te intreb, ce parere are sotia ta despre cele 3 amante?

    RăspundețiȘtergere
  16. si noi femeile putem avea amanti si suntem mai castigate

    RăspundețiȘtergere
  17. e dureros.. sa fii in pielea celui inselat.. e usor sa comentezi cand nu ai habar ce e in sufletul celui ranit.. unii zic.. sotia nu e.. stiu ce spun? pe sotie nu vor s/o vada cum e..

    RăspundețiȘtergere
  18. Foarte rare sunt cazurile in care un partener este inselat fara sa fie vinovat cu nimic. In general oamenii de ambele sexe inseala pentru ca partenerul nu le (mai) ofera ceva ce isi doresc.

    RăspundețiȘtergere
  19. va recomand o piesa de teatru: puslamaua!!!!!
    fosta sotie-sotie-amanta-viitoare amanta...intersanta piesa, cu george motoi in rol principal

    RăspundețiȘtergere
  20. Vorbim de ''amante''dar uitam ca ele apar acolo ''datorta''barbatului.Daca el n-ar dorio si nu si-ar oferii disponibiliatea,n-ar mai exista oricat ar incerca ea.Barabtul trebuie sa aiba grija se familia lui,nu amanta,sa ca nu va intrebati de ce nu sa gandeste la sotie...La o dica,''daca LUI nu-i pasa de fraiera care-l astepta acasa,de ce mi-ar pasa mie?!Suntem obisnuiti sa invinovatim femeile,si sa-i cocolosim pe barbati gasindu-le tot felul de scuze pt.a ne linistii constinta.Dar am uitat cum mii de ani EI ne-au privat de la tot.Toate aceste prejudecati care sunt barbatii le-au facut fata(bravo lor)iar noi femeile ne acezam intre noi,pt nesimtirea sotului.Un barbat care-si respecta sotia n-o inseala.Un barbat indragostit n-are nevoie de o amanta.
    V-ati gandit ca amanta poate fi o o victima a sotilor,v-ati gandit ca ati putea fi amantele sotului,v-ati gandit s-ar putea indragostii de el(atatea cazuri:angelina jolie)pana la urma sunt ot femei.Articolul este un pic cam umflat.Ce detaliaza ei acolo parca-i dintr-un film in Vestu Salbatic din anii 70.Daca m-ar insela sotul ar fi in totalitate vina lui!!!Absolut tot ce am scris valabil si invers.Si barbatii au sentimente

    RăspundețiȘtergere
  21. eu sunt o femeie f atragatoare ...imi primesc sotul acasa,,zambitoare..si plina de iubire,,tot timpul sunt...cum spun ei mai sus,,ca scoasa din cutie'cand facem dragoste...accept orice..diversificam..nu ne abatem de la nimic...sunt pasionala si stiu sa iubesc un barbat,,,,am experienta necesara...sunt focoasa...nu stiu ce mi ar lipsi...dar totusi sotul meu ma inseala...dc??...nu pentru ca nu i ar place cu mine..s au nu ma iubeste...asa sunt barbatii..le place sa aiba mai multe aventuri..ei nu pot sa reziste tentatiilor..culmea e ca..amantele.sunt mult prea urate decat sotiile..si pana la urma..ei realizeaza k nu a fost chiar asa de spectaculos cu amanta...si vin ca niste copilasi prosti...tot la nevestele lor..care majoritatea ai primesc inapoi...si stau si ma gandesc...oare dc sa nu il insel si eu?merita...daca era fidel...nu merita..indiferent care ar fii motivul...noi femeile ..cand suntem suparate...tinem in noi...dar barbatii fug repede in bratele unei ....amante care nu face altceva decat sa le pape banutzii...[fraierii nu isi dau seama]daca se gandesc numai la sex...ei nu reactioneaza decat cand o au goala in fata...

    RăspundețiȘtergere
  22. Apropo ca barbatzilor li se pare f ok sa aiba amante, tare as vrea sa le vad reactzia cand sunt ei cei inshelatzi , iar femeia de langa ei sa spuna f senina ca e f normal sa aiba amant, ca el nu stie sa ii mai ofere nush ce ca la inceput...:))Uitati-va la shtiri si vedetzi cat sunt de nebuni, cum isi omoara,injunghie sau dau foc nevestelor,amantelor,fostelor etc care au indraznit sa ii inshele, sa ii paraseasca! Pey daca am si fi noi la fel, ar urla ziarele de cate crime am face! :D
    Apropo ca amanta ii ashtepata ca scoasa din cutie...e si normal, ea n-are plozi pe cap de care sa aiba grija...se are doar pe ea,are timp sa se dichiseasca pt cateva ore pt a arata bine..cei doi nu impart o casa impreuna cu griji ,rate, stres, copii...etc...se vad rar si atunci e incendiar! Si sotziei i-ar place sa o ashtepte un tip sharmant undeva in orash, iar sotzul sa stea cu copiii,nu? :)NU e corect sa facem comparatzie intre sotzie si alta femeie libera, fata obligatzii! E ca si cum am compara sotzul mereu irascibil de la servici, plictisit de viatza...si amantul aratos care ne ashteapta mereu ca scos din cutie, parfumat..etc
    Barbati, ce nu va place, altora nu le faceti!
    Nu mai inshelatzi,daca nu vretzi sa fitzi si voi inshelatzi la randul vostru!

    RăspundețiȘtergere
  23. Hmmm....ce sa zic, frumos articolul, der totusi nu stiu, de regula cand citesc articole de genul pe net totdeauna barbatii sunt pusi in lumina proasta de cele mai multe ori. Pot sa spun ca am oferit totul persoanei pe care am iubit-o si nu mi s-a oferit nimic inapoi, pot sa spun ca am prins-o cu amantul fix in ziua cand vroiam sa o cer de sotie, pentru mine ea era un absolut. Nu vreau sa par un baiat model dar am avut grija ca ea sa aiba o mancare gatita calda cand vine de la munca, sa aibe un masaj asigurat cand era obosita si poate cel mai important sa nu i se puna intrebari. Tin sa precizez ca eu lucrez de acasa, si de multe ori petreceam timp in fata oglinzii sa ma fac mai atragator, mai curat si mai bun. Si tot nu a fost de ajuns.

    Chestia e doamnelor, ca oricat de dichisit ar fi barbatelul vostru, dupa un timp tot nu o sa va mai placa, va plictisiti de el, asa cum si porcii astia de barbati (unii) se plictisesc de femei.

    RăspundețiȘtergere
  24. Hmmmm... Bunicel articolul... Subiectul asta are intotdeauna darul sa incite spiritele... Vorbim despre "inselare"... Dar ce inseala partenerul(el sau ea)? E vorba doar de unele asteptari pe care le avem... pe care suntem invatati sa le avem... Sunt asteptari pe care unii le transforma in pretentii... Daca am fi fost facuti sa fim monogami... asa ca barzoiu (masculul berzei...) sau ca pinguinul imperial... sau ca atatea alte animale, cu siguranta nu ne-am fi "inselat" partenera. Dar nu suntem facuti asa! Din contra... este ceva in noi care ne indeamna, daca putem, sa ne imperechem cu toate femeile de pe planeta asta - chiar si de pe alte planete daca am avea ocazia! Si atunci? Suntem vinovati de ceva? Exista o singura stare in care barbatul isi doreste o singura femeie... si asta este cea in care IUBESTE! Nu poti sa iubesti si sa-ti mai doresti altceva... Pur si simplu nu poti... Parca toata dorinta aia masculina este anihilata si tot ce iti doresti este sa fii langa femeia aia sa simti iubirea din tine... In starea aia esti capabil de orice pentru ea!! Starea asta e minunata si rara in acelasi timp. Cu toate astea sunt atatea femei care sunt convinse ca sunt iubite si totusi refuza acel barbat din diverse motive... Apoi au pretentia de a nu fi inselate de un barbat care le place lor... dar care sunt convinse ca nu le iubeste, sau se mint pur si simplu ca ar fi asa desi toate lucrurile ii spun asta! Cand e iubita da cu piciorul... dar oare nu ar trebui sa fie ceva mai minunat pentru ea decat sa se simta, macar pentru un barbat... ca fiind "unica". Pana la urma inselatul asta... este ceva "normal"... cum la fel de normal este sa nu inseli atunci cand iubesti... Spus altfel... pretentia de a nu insela este de fapt pretentia femeii de a fi iubita... sau a mima asta... chiar daca ea, iubirea, nu este prezenta! Adica sa ne furam singuri, unul altuia, caciula. Singurul drum este sa cautam iubirea si nimic altceva! Asa ca va doresc din suflet tuturor sa o gasiti si sa va bucurati de ea!!! Much Love

    RăspundețiȘtergere
  25. " much love " ....sunt in totalitate de acord, vb din experienta...sunt persoane care ne iubesc si nu ne-ar insela DAR noi dorim iubirea altcuiva; se spune ca sta in firea omului sa-si doreasca ceea ce nu poate avea!
    sunt foarte rare cazurile cand 2 persoane se iubesc SINCER si RECIPROC...ganditi-va ca pana la momentul casatoriei, ati iubit si alte persoane, posibil mai mult, poate ati fost parasit/a si probabil ca au fost persoane care v-au iubit dar nici nu le-ati luat in seama. intr-un cuplu, in 98% din cazuri, unul din parteneri iubeste mai mult, e dispus la mai multe sacrificii,ofera mai mult si primeste mai putin,,, chiar daca nu recunoastem, macar simtim asta, noi sau partenerul nostru.
    de aici apare si infidelitatea, cel ce inseala este "priviligiatul" din cuplu, fie el barbatul sau femeia.

    RăspundețiȘtergere
  26. Elena , totul este foarte corect dar eu sunt de parere : daca ma inseli , te insel si eu , si daca el iarta , atunci nu este problema sa-l iert si eu .

    RăspundețiȘtergere
  27. sunt amanta, iar amantul stiu ca mai are amante. nu e usor si suntem impreuna de 6 ani....ambii avem familii. dar e ceva ce ne atrage....nu cautam sa ne casatorim dar simtit des nevoia unul de celalalt...iar el ...mai are amante...suport atat faptul ca e casatorit dar sa ca mai sunt femei in viata lui..as vrea sa l las ...dar nu ma lasa...e greu.

    RăspundețiȘtergere
  28. Numele meu este lilian N.This este o zi foarte plină de bucurie a vieții mele din cauza ajutorul Dr.saguru a făcut pentru mine, ajutându-mă să ex-soțul meu înapoi cu magia lui și dragoste vraja. Am fost căsătorit timp de 6 ani și a fost atât de teribil pentru că soțul meu a fost într-adevăr mă înșela și a fost în căutarea unui divorț, dar atunci când am dat peste e-mail Dr.saguru pe internet pe modul în care el a ajutat atât de mulți oameni pentru a obține ex-lor înapoi si ajuta la fixarea relationship.and face pe oameni să fie fericiți în relația lor. I-am explicat situația mea să-l și apoi să caute ajutorul lui, dar spre surprinderea mea el mi-a spus că mă va ajuta cu cazul meu și iată-mă acum sărbătoresc pentru că soțul meu a schimba total pentru totdeauna. El vrea mereu să fie de mine și nu pot face nimic fără a prezenta mea. Ma bucur cu adevărat căsnicia mea, ceea ce o mare sărbătoare. i se va continua pe internet, mărturisind pentru că Dr.saguru este într-adevăr o adevărată fugă vrajă. Ai nevoie de ajutor ATUNCI DE CONTACT MEDIC SAGURU ACUM prin e-mail: drsagurusolutions@gmail.com sau +2349037545183 El este singurul răspuns la problema ta și să te simți fericit în relationship.and tău său, de asemenea, în perfectă
    1 IUBIRE SPELL
    2 WIN EX BACK
    3 rodul pântecelui
    4 PROMOVAREA SPELL
    5 PROTECȚIA SPELL
    SPELL 6 AFACERI
    7 SPELL JOB BUN
    8 LOTTERY SPELL și CURTE CASE SPELL

    RăspundețiȘtergere
  29. Buna ziua Numele meu este kelly nakisha vreau ca toți să se alăture mine să-i mulțumesc acestui om pentru restaurarea casa mea cu fostul soțul meu, care mă părăsească pentru o altă femeie timp de 5 ani ,. La început nu am crezut niciodata DR ogodo Mike va fi capabil să mă ajute să câștige înapoi SOȚ mea EX din cealaltă femeie, dar pentru că eu încă îl iubesc și au nevoie de el în viața mea .. Eu lucrez și să urmeze DR ogodo Mike și instrucțiuni mă surprinde faptul că după 3 zile de turnare vraja si de lucru cu DR ogodo Mike, sOŢUL meu EX ma chemat să-mi cer ierte și să uite tot ceea ce a făcut pentru mine că el încă mă iubești ... acum eu si sotul meu sunt smectica înapoi împreună și suntem foarte mulțumiți de noua noastră viață ... toate datorită DR ogodo Mike pentru marea lucrare care le-a făcut pentru mine .. i promit să împartă întotdeauna lucrarea lui bună pentru toată lumea largă și în cazul în care orice organism este acolo care trece prin orice dificultăți de relație ar trebui să-l rugăm să contactați prin e-mail: ogodomikespells@gmail.com sau WhatsApp +2349097050691
    ES De asemenea, pe specializati următoarele probleme
    (1) În cazul în care doriți ex-vă înapoi.
    (2), dacă aveți întotdeauna vise rele.
    (3) Vrei să fii promovat în biroul tău.
    (4) Vrei femei / bărbați să fugi după tine.
    (5) În cazul în care doriți un copil.
    (6) Vrei să fii bogat.
    (7) Vrei să lega soțul / soției să fie
    al tău pentru totdeauna.
    (8) În cazul în care aveți nevoie de asistență financiară.
    (9) de îngrijire pe bază de plante.
     contactați DR ogodo Mike prin e-mail lui pentru o soluție totală ogodomikespells@gmail.com

    RăspundețiȘtergere