14 octombrie 2010

Spune nu pastilelor de slabit

Pastilele de slabit sunt extraordinar de tentante. De ce sa te chinui cu diete si exercitii fizice, de ce sa nu mananci ciocolata ta cu alune si sa flamanzesti, cand exista pastilele minune pe care le inghiti si ajungi Cindy Crowford? In primul rand, pentru ca nu sunt asa minunate.
Cele mai multe implica si un regim alimentar. Daca nu-l urmezi intocmai, dai banii degeaba pe pastile si nu sunt foarte ieftine.
Un alt motiv sa stai departe de pastilele de slabit este componenta unora dintre acestea. Reductil, Raductil, Ectiva, Meridia, Sibutral, sunt doar cateva care contin sibutramina, un derivat al amfetaminei, drog care, pe langa dependenta, poate cauza infarct sau atac cerebral. E drept ca unele au fost retrase de pe piata de catre autoritati, dar cine garanteaza ca s-au retras toate sau ca nu au aparut altele intre timp?
Ei, parca nu mai sunt chiar asa grozave. Si asta nu este tot. Pot cauza lesinuri, caderea parului, insomnii, diaree, dureri in timpul menstruatiei mult mai puternice decat in mod obisnuit, sangerari abundente, stari de nervozitate, slabiciune, depresie.
Dupa intreruperea tratamentului, kilogramele date jos, sunt puse la loc cu repeziciune si uneori cu dobanda. Reactia fireasca este reinceperea tratamentului, numai ca, efectul nu mai este acelasi, kilogramele se topesc mult mai greu. Se intra astfel intr-un cerc vicios, din care, putine persoane reusesc sa evadeze.

Un comentariu:

  1. perfect adevarat........am ajuns la concluzia ca cea mai buna metoda pt a slabi este miscarea corelata cu reducerea cantitatii de mancare.....imbinandu-le, reusesti sa te uiti in oglinda si sa adori ce vezi......plimbari in ritm alert timp de 30-45 de min, seara, inainte de culcare....ultima masa la ora 18.....dar pt toate acestea e nevoie de ingredientul principal, fara de care n-o sa obtii niciodata niciun fel de rezultat, pe niciun plan.....AmBITIA!!!......si reala dorinta de-a arata bine si de-a te simti bine in pielea ta......mai ales ca nu e grea absolut deloc metoda......am recurs la ea dupa indelungi meditatii.....preferam sa lenevesc seara in pat, decat sa ma imbrac in trening, sa-mi iau adidasii in picioare si sa vad ce mai e nou prin oras si cum arata el la orele serii.....a inceput sa-mi placa si acum avia astept serile, sa ies la analizat orasul meu pe toate strazile....cand ajung acasa beau 1 litru de apa si adorm fericita.....si pt c-am facut miscare si pt ca stiu ca maine voi purta fusta pe care n-am mai purtat-o de 10 ani,pt ca nu-mi mai venea!!!!...acum sunt fericita pt ca am ambitie!!!

    RăspundețiȘtergere