1 ianuarie 2011

Entuziasm

La Mulți Ani!
        Planuri pentru noul an, proiecte, speranțe, urări de bine. Așa s-a încheiat 2010 și a început 2011.
        Simt aceleași emoții la fiecare sfârșit de an. Emoțiile unui nou început, șansa de a o lua de la capăt și de a face lucrurile mai bine.
        De fiecare dată încep anul cu programări, planificări și mult entuziasm. Prin luna martie constat că am pierdut jumătate din hotărârile luate la începutul anului. Renunț încetul cu încetul la studiul limbii franceze, la cei doi litri de lichide zilnic, la mâncatul sănătos.
        La prima vedere, ai zice că am pierdut timpul planificând un an întreg și totuși, observ că în fiecare an bilanțul arată mai bine, realizările sunt mai multe și eșecurile mai puține. În fiecare an, obiectivele propuse sunt mai clare, metodele sunt mai ușor de urmat și rezultatele se văd.
        În 2010 am învățat să fac torturi. Eu, care mă declarasem inamicul numărul 1 al bucătăriei, primesc complimente pentru talentul meu de cofetar.
        În 2010 am deschis blogul în condițiile în care nu știam ce înseamnă nici 10% din termenii folosiți. Cuvintele referrers, page rank, keywords îmi erau complet străine. Nici acum nu cunosc tainele SEO, dar sunt perseverentă.
        Nu mi-am propus în 2009 să-mi fac blog sau să învăț tainele bucătăriei, dar mi-am propus să fiu mai eficientă, să învăț lucruri noi, să mă organizez mai bine. Rezultatele sunt mulțumitoare. Sunt nerăbdătoare să văd ce îmi aduce 2011.
        La Mulți Ani! 
        

Un comentariu: