17 decembrie 2010

Cum să ai succes




         Există o rețetă foarte simplă pentru a avea succes în orice activitate. Știm foarte bine că pentru a avea succes la școală e suficient să învățăm lecție cu lecție, să fim atenți la ore, să lucrăm suplimentar față de temele primite, într-un cuvânt să ne implicăm, să fim responsabili și dedicați. Rețeta este cât se poate de simplă și clară, dar puțini dintre noi am aplicat-o.       
        Știm că pentru a fi sănătoți avem nevoie de mișcare zilnic, de alimente cât mai puțin procesate și mai naturale, de aproximativ doi litri de lichide zilnic. Știu și eu și totuși, ieri am băut un singur pahar cu apă și am mâncat o pizza și o farfurie mare cu cartofi prăjiți, asezonată cu doi cârnăciori. Am sărit peste fructe și peste legume, deși cunosc foarte bine cât sunt de necesare organismului.
        Știm că pentru a reuși să rezolvăm toate sarcinile primite, avem nevoie de organizare. Un program zilnic, care să dea o direcție activităților  este absolut necesar. Agenda mea a rămas goală din data de 10 decembrie. Drept urmare, din acea dată, zilele mele sunt haotice, am uitat să plătesc rata la bancă și factura la curent. Acestea sunt numai două de care mi-am adus aminte. Cine știe ce am mai uitat?
        Cunoaștem ce trebuie să facem. Nu asta este problema. Greutățile apar atunci când trebuie să aplicăm cunoștințele. Apar dușmanii: amânarea ”lasă că fac mai târziu”, lenea”n-am chef”, scuzele ”n-am timp”. Și astfel, reușim să ne sabotăm singuri. 
        Au succes oamenii responsabili, care se organizează, muncesc mult și se plâng puțin. E atât de simplu și totuși atât de greu de aplicat! 

6 comentarii:

  1. Exact, e atat de simplu si parca atat de greu de aplicat...:)). dar daca vrei cu adevarat...nu e un sacrificiu :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna ziua! As dori sa apelez la intelegerea si generozitatea dumneavoastra in situatia Anei Tudose , o fata de 17 ani din Iasi , eleva la Colegiul National Iasi. Aceasta sufera de tumora epifizara iar extirparea ei inseamna o operatie de urgenta extrem de costisitoare. EA ARE NEVOIE SA-I ARATAM CA MINUNILE SE MAI POT INFAPTUI. Acum , in prag de sarbatori ajutati la salvarea acestei vieti inocente. Orice ajutor este bine primit. Informatii , numarul de cont , administratorul contului cat si RMN`UL se gasesc se gasesc pe: http://www.tudoseana.blogspot.com/ . Va multumesc anticipat.De asemenea va rog ( VA IMPLOR !) sa postati acest comenatiu pe blog pentru ca acest caz sa fie mediatizat. Va multumesc anticipat!

    RăspundețiȘtergere
  3. ZuZu, se pare că avem aceleași idei. Bine ai revenit!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cat de adevarat... trebuie numai sa te disciplinezi. Nu pare atat de greu la prima vedere si totusi tine numai de noi...

    RăspundețiȘtergere
  5. De regula constientizam,insa nu prea punem in aplicare.Pupici multi.

    RăspundețiȘtergere
  6. Danny, bine ai venit!
    Beatrice, pupici și de la noi!

    RăspundețiȘtergere