5 septembrie 2010

Ice tea

Astazi m-a vizitat o prietena si mi-a adus in dar o sticla de ice tea. Ce te-a apucat, am intrebat-o eu, doar stii ca nu beau asa ceva. Gusta, mi-a zis ea. De voie, de nevoie, am gustat. Mi-a placut si am aflat si de ce. Era facut de ea. N-am lasat-o pana nu mi-a dat reteta:
  • 1 l apa
  • 1 plic ceai verde
  • 1 plic ceai de menta
  • 1 plic ceai de musetel
  • 1 plic ceai de tei
  • 2 lingurite de zahar sau de miere de albine
  • cuburi de gheata cu lamaie
Se fierbe apa cu zaharul sau mierea de albine, se adauga plicurile de ceai, se lasa la infuzat 10 minute. Se lasa sa se raceasca si se pune la frigider. Separat se prepara cuburile de gheata. In tavita speciala de cuburi, se pune apa pana se umple cam trei sferturi din recipient si se completeaza cu suc de lamaie. Cuburile astfel preparate se pot folosi si in alte combinatii. 
Rezultatul este un deliciu cu foarte putine calorii.

Un comentariu: