2 ianuarie 2011

Ponturi pentru organizarea gospodăriei

         Deja știți că sunt preocupată de organizare. Astăzi am cules câteva idei pentru o organizare eficientă în gospodărie.
        Făina, zahărul, mălaiul și orice alt aliment pe care îl cumpărăm de obicei în pungi de hârtie sau de plastic se păstrează mult mai bine în recipiente din sticlă sau din plastic transparente. Sunt mult mai ușor de organizat și au avantajul că poți vedea ce cantitate mai ai din acel aliment. 
  
        Bibliorafturile împreună cu dosarele de plastic sunt extraordinare pentru a organiza chitanțele și facturile. Fie că este vorba de chitanțele de la bănci sau de cele de la gaz, fiecare poate avea un dosar. Dosarele se așează în biblioraft pentru stabilitate și aspect. S-a terminat cu grămada de chitanțe în care cauți de fiecare dată când ai nevoie de câte una. Contractele cu diveși furnizori pot fi așezate tot în bibliorafturi.
        Sertarele par întotdeauna în dezordine, oricât de des le aranjezi. Fie că este vorba de sertarul cu cosmetice sau de sertarul cu papiote, ele vor fi mult mai ușor de păstrat în ordine, prin compartimentare. 
        Fiecare obiect are nevoie de un loc bine stabilit. Cheile pot fi puse într-un coșuleț, toate telecomenzile pot fi așezate într-un singur recipient, astfel încât să le iei de fiecare dată din același loc, fără a fi nevoit să cauți jumătate de oră prin cameră.

3 comentarii:

  1. Foarte eficienta postarea ta!
    Am sa incerc si eu sa vad cu zaharul, faina si restul, ca mi-s intr-o dezordine din cauza copilului care se joaca si le muta cum vrea el :) Poate le pun pe un raft sus, compartimentate frumos asa ca in imagine.

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca tot esti pusa pe treaba,poate imi faci o vizita,ca zau nu mi-ar strica,hi,hi...Imi place ca esti o fire practica.Te imbratisez.

    RăspundețiȘtergere
  3. ikea rules... au tat felu de chesti din astea ;-)

    RăspundețiȘtergere