27 octombrie 2010

La modă

        Ce se poartă, ce nu se poartă? Aruncați hainele în culorile toamnei, sunt depășite. Cumpărați haine în nuanțe de mov, de preferat în combinație cu portocaliu. Ce, nu vă place cum sună? Nu contează, important este să vă aliniați tendințelor. Nu vreți să fiți considerate învechite. Așa că, ignorați-vă sentimentele de dezgust și achiziționați o fustă lalea.
 
        Și ce dacă arătați ca un gogoșar, nu are importanță aspectul, contează că sunteți la modă. Mă scuzați, tocmai am fost admonestată, fusta lalea a ieșit din tendințe sezonul trecut. Aruncați-o! De pomană n-o puteți da, că se uită strâmb la ea, până și cerșetorii. 
        Dar de pantalonii cu turul până la genunchi ce părere aveți? Eu îmi voi cumpăra cel puțin trei perechi. De ce, cum de ce? Sunt la modă. Ia priviți cât sunt de chic http://trendzone.ro/pantaloni-cu-turul-lasat-i10746
        Când i-am văzut prima dată în vitrină, am zâmbit cu superioritate. Nu există persoană să poarte așa ceva. Mi-a căzut superioritatea în pantofi a doua zi, când o colegă s-a afișat mândră, cu noua ei achiziție.

7 comentarii:

  1. Movul nu-i asa rau, desi parca merge mai bine un sangria, si nu doar toamna asta.

    Dar mov si portocaliu ih! Ih si fuste lalele si salvari. Si pe pantofii cu sireturi de adidas i-as mai adauga in lista.

    PS1: Grozav blogul, ma bucur ca am dat peste el! Mi-ar placea sa-mi pot imparti si eu continutul in cateva categorii mai clare, cum ai facut tu.

    PS2: Pentru ca zice mama in URL iti zic si de un concurs: http://www.mysantaletter.org/ro/scrisoare-mos-craciun.html

    RăspundețiȘtergere
  2. Fusta pe frigu asta :-s nu e prea indicat ;))
    Movul merge oricand nu doar iarna, iar pantalonii nu mi plac :)) desi am si eu unii care ii port prin casa :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Ela, mă bucur că îți place blogul. N-am nimic împotriva movului, am doar ceva împotriva ideii de a purta doar anumite culori, că așa zic unii. Mie îmi stă bine cu verde. Cea mai mare neplăcere a venit în sezonul în care se purta verde. Toată lumea era verde. A trebuit să-mi schimb culoarea.

    RăspundețiȘtergere
  4. ZuZu, n-aș purta genul ăsta fusta nici dacă ar fi 40 de grade.

    RăspundețiȘtergere
  5. Culmea, movul si oranjul sunt culorile mele preferate,insa nu impreuna ! Dar asa o fusta si asa niste pantaloni n-as purta vreodata.

    RăspundețiȘtergere
  6. Pantalonii de genul nu sunt deloc in stilul meu :D inteleg ca sunt la moda, dar eu personal parca nu ma vad imbracata in ei :D M-as simti aiurea. Culorile deschise insa, le ador.

    RăspundețiȘtergere
  7. interesant cum voi toate aratati de nu va place aceasta fusta
    ea foarte ine sta pe o figura supla

    RăspundețiȘtergere