8 noiembrie 2010

M-am împiedicat de-un nor

        Am fost copil inteligent, cu talent la matematică, literatură, sport, cu o mamă iubitoare și atentă, care-mi oferea sprijin și înțelegere, cu un tată care a știut să mă trateze de la egal la egal chiar și când aveam cinci ani.
      M-am considerat întotdeauna norocoasă. Am crezut că e suficient să ajung cineva. N-am înțeles că munca susținută este cea care te poate promova mai bine decât orice IQ. După câteva bobârnace de la viață și câțiva anișori pierduți în van, am înțeles că munca, perseverența, ambiția sunt mai importante decât inteligența.
        Acum sunt mamă și vreau tot ce este mai bun pentru copilul meu. Nu mă refer la jucării de sute de lei și hăinuțe de firmă. Mă interesează ca mediul în care crește să-i ofere atât siguranță cât și posibilitatea de dezvoltare. 
        Vreau să învețe că viață este frumoasă, deși are hopurile ei. Că trebuie să muncească pentru a primi ceea ce-și dorește și cu cât va dori mai mult, cu atât va trebui să muncească mai mult. Că, pentru fiecare calitate pe care o are, există câteva defecte pe care va trebui să le combată. Că toți suntem înzestrați și putem face orice ne trece prin minte, oricât de greu ar suna. Vreau să-l cresc astfel încât să simtă că poate dărâma munți, că poate muta ape, că poate face o diferență în această lume. Vreau să știe că orice eșec însemnă doar un mic ocol.
        Și, mai presus de toate, aș dori să simtă cât de mult îl iubesc și că îi sunt alături, indiferent de alegerile pe care le face.
        M-am împiedicat de-un nor ........ dar am găsit o stea. 

7 comentarii:

  1. Daca ai gasit o stea,tine de ea...iti lumineaza viata,iti atinge inima.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu capul în nori, dar cu picioarele pe pământ! :)
    Greu țel ți-ai propus. Firesc, dar dificil de îndeplinit. Însă, cu eforturile presupuse de el, pe care ți le asumi, poate fi atins. Succes!

    RăspundețiȘtergere
  3. In afara de intelepciune, ne dezvalui acum si latura poetica...Felicitari !

    RăspundețiȘtergere
  4. Mulțumes silavaracald, sper să reușesc, este examenul vieții mele.

    RăspundețiȘtergere
  5. Zina, de unde atâta înțelepciune??????????? Aș vrea eu.

    RăspundețiȘtergere
  6. Orice esec este doar un ocol? Nu! Un esec este o lectie de viata, din care ar fi tare bine sa invatam, fara ocolisuri.

    Mult succes la examen! Noroc ca nu e tip grila si mai poti sa improvizezi... :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Sa ai grija de ea :D Te adaug si eu acum in blogroll :D Sa stii ca de mult am vrut sa te adaug.

    RăspundețiȘtergere