12 august 2010

Mici atentii

Vreau si eu sa-mi aduca sotul flori. Fara ocazie, fara motiv, doar ca le vede si se gandeste la mine. Dar n-am nicio sansa. Pai cum sa-mi mai aduca el flori cand eu uitam constant sa le pun in apa. O data nu le-a pus nici el, sa vada cat o sa-mi ia. Mi-a luat cam 24 de ore. Nu pot sa va zic cum aratau saracii trandafiri.
La fel am patit si cu cafeaua. Ma trezea dimineata cu cafeaua la pat. Mirosea tare bine, dar era prea slaba. Si eu, lipsita total de inspiratie, ma apucam sa fac alta. N-am mai vazut cafea facuta de el de 5 ani. Asa-mi trebuie!
Nu stiu unde am gresit insa cu calcatul. Cand l-am cunosct, calca si camasile mele, acum nici macar nu stie unde e fierul. Din fericire nu a uitat inca sa spele vase. Ar fi fost tragic pentru mine.

6 comentarii:

  1. Ca sa primesti flori din nou e o strategie simpla, cand iesiti impreuna la cumparaturi alege un ghiveci de flori si spune ca iti place sa il ai in preajma si ai zambi mai des daca ai primi macar o data la 2 luni unul :) . Cu barbatii am inteles de ceva vreme care este strategia ....nu este nici o strategie :) trebuie sa spui mereu ce vrei si sa stii ca ceri frumos :) serios vorbesc. Putem sa asteptam la nesfarsit sa ne inteleaga si sa ghiceasca ce vrem....slabe sanse. In cuplu lucrurile merg mull mai bine daca cerem ....

    RăspundețiȘtergere
  2. N-ai sa ghicesti! Sotul meu a citit mesajul si a doua zi m-am trezit cu un ghiveci cu o guzmania, o floare foarte frumoasa. Acum trebuie sa invat s-o ingrijesc ca deja i s-au ingalbenit cateva frunze.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ela ma bucur sa aud asta , dovada ca am avut dreptate :) barbatii sunt mai gentelmani decat credem sau stim noi dar nu totdeauna ne ghicesc gandurile. Eu sunt pentru florile la ghiveci pentru ca le simt vii :) si rezista multa vreme, imi sunt tare dragi. La cat mai multe ghivece !

    RăspundețiȘtergere
  4. La cat mai multe ghivece si tie! Si mie imi sunt foarte dragi.

    RăspundețiȘtergere
  5. Pari o femeie excelenta, iti citesc blogul, il rasfoiesc, desigur eu caut raspunsuri pentru mine cum sa fiu eu ca barbat mai bun pentru o femeie vazand defectele ce le vede o femeie... Dar, tin sa spun ca nu pot aplica nimic din pacate, nu pot evita certurile, nu pot evita reprosurile, nu am nici o putere, dar nu pot nici sa o insel, desigur acuma suntem despartiti, dar zic in general... Cam asa era relatia mea si am iubit foarte mult dar am fost prea bland eu, n-am muscat mata de ureche sa zic asa... Nu spun ca am fost perfect, sunt departe de a fi fara greseala, dar tin sa te complimentez spunand ca esti o femeie speciala, rara, buna, esti femeia ce ar face un barbat sa se simta gelos ca nu are si el asa ceva, ma bucur ca ti-am rasfoit blogul in orele astea cat am stat logat... Mi-ai pus iar optimism pe buze... Poate o sa fiu si eu un barbat bun odata pentru o fata buna. Iti doresc familiei, sotului, copilului si in special tie multa sanatate si dragoste eterna. Multumesc, la buna recitire.

    RăspundețiȘtergere
  6. Zauxst, iti multumesc pentru aprecieri, nu cred ca le merit, dar iti multumesc oricum. Imi pare foarte rau ca relatia ta nu a mers, poate tot raul este spre bine si vei gasi o fata care sa te aprecieze si sa te iubeasca asa cum meriti.

    RăspundețiȘtergere