8 august 2010

Femeile slabe

        Le vedem peste tot, pe strada, la birou, la sedinta cu parintii. Iti vine sa le bati. Tu nu mananci de 2 saptamani si abia ai dat 3 kg jos care binenteles ca nici nu se observa si ele arata snur la 5 luni dupa ce au nascut. Care este secretul? Am facut un sondaj printre prietenele mele slabe si iata concluziile:
- cele mai multe mananca putin sau chiar deloc; una dintre ele nu mai pune nimic in gura de la pranz;
- nu se ating de ciocolata, prajituri, maioneza, cartofi prajiti si alte bombe calorice cu lunile;
- nu consuma sucuri, cafea indulcita sau alcool;
- fac miscare, indiferent ca e fitness la sala sau abdomene acasa;
- adora fructele si salatele;
- daca mananca mult incep sa adune kg.
        Majoritatea mi-au spus ca depun eforturi serioase sa ramana in forma si ca nu e chiar asa usor. Doar ca si-au format cateva obiceiuri pe care le pastreaza.
        Concluzia: probail ca exista si femei slabe care mananca oricat, oricand si orice dar eu inca n-am cunoscut una.

15 comentarii:

  1. Mare adevar :) nu sunt decat exceptional femei care mananca tot ce vor si nu se ingrasa :) restul exact cum spui renunta la multe. Eu de cateva luni mi-am schimbat obiceiurile alimentare si ma simt excelent, mananc tot ce vreau dar foarte putin cantitativ si am exclus dulciurile si fac multa miscare si culmea....ma simt excelent .

    RăspundețiȘtergere
  2. Bine ca reusesti! Eu nu pot micsora cantitatile. Nu ma satur!

    RăspundețiȘtergere
  3. eu mananc cat o balena, ma mai si ingras dar, per ansamblu, am slabit frumos dupa nastere. Nu stiu daca tu mai alaptezi dar asta ajuta... pana la un punct. SI pun si eu punct ca primes numai creioane gigant incap e la fi-meaȘ :) greu e cu copii, greu fara ei.

    RăspundețiȘtergere
  4. Mult mai greu fara ei desi si eu am incasat multe palme peste ochi de la al meu baietel. Stele verzi am vazut, ba cred ca erau si cateva albastre printre ele.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ela evident ca nu te saturi :) la inceput e o chestie simpla de stomac marit, cantitate mai mare de insulina care cere mancare. Propune-ti o cantitate si nu trece de ea, gandeste-te ca rezisti sigur :) pana la urmatoarea masa. Dupa o saptamana parol :) ca nu iti mai e asa foame, incet incet intra si organismul in alt ritm. Succes!

    RăspundețiȘtergere
  6. Chiar am sa incerc sa micsorez portiile o saptamana, desi eu am un stomac cam de 3 ori mai mare decat unul normal, nu stiu cum o sa fie.

    RăspundețiȘtergere
  7. frumos articolul. Mi-a adus aminte, un doctor acum ceva ani a zis ca mancarea e cea care ingrasa, la Auschwitz au murit 2,5 milioane de oameni, toti slabi.
    Problema mare a anilor 2000 este sedentarismul si comoditatea: avem mancaruri tentante, bogat calorice, fix sub nas. Ba mai te trag si de nas, se baga si in ochi :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu cunosc destule care mananca cat vor, la ce ora vor si nici nu fac miscare...depinde de metabolismul fiecaruia si in special de hormonii fiecaruia, fiindca acestia au cea mai mare capacitate de a ne ajuta sa slabim sau sa ne ingrasam.

    RăspundețiȘtergere
  9. ZuZu, mai asteapta cativa ani si intreaba-le daca si-au mentinut obiceiurile culinare. Daca iti spun ca da si sunt in continuare slabe, ori te mint cu nerusinare, ori sunt foarte norocoase.

    RăspundețiȘtergere
  10. Cam tarziu comentariul dar eu sunt una din acele rara avis in terra. Am o prietena care imi spune "daca as manca cat mananci tu, as fi cat Casa Poporului". Iar eu am 47 kg la 1.62 m. Eu zic ca sunt bine spre slab indiferent cat mananc. Am celulita cu mult mai putina decat colege de serviciu cu 5-6 ani mai tinere.
    Secretul meu: dusuri reci. Cam atat.

    RăspundețiȘtergere
  11. Eu sunt convins ca metabolismul joaca un rol important. Chiar cunosc foarte multe femei care sunt slabe fara a face vreun efort pentru asta. Ba chiar cunosc doua femei care vor sa se ingrase...

    RăspundețiȘtergere
  12. Dragele mele,

    Cred ca tine de factorul ereditar. Eu sunt norocoasa care nu depasesc nr de kiligrame. Singurul meu obicei cu care ma simt bine e sa mananca 80% din cat as putea. De obicei ma opresc fara sa cantaresc... nu-mi trebuie mai mult. Recent am aflat ca asta e unul din secretele japonezilor pt viata lunga: mananca cat sa nu-ti simti stomacul incarcat ;)

    RăspundețiȘtergere
  13. Ești echilibrată, eu uneori mănânc până simt că plesnesc. E drept, de cele mai multe ori, e singura masă din zi. Dar, în apărarea mea, acest lucru se întâmplă din ce în ce mai rar.

    RăspundețiȘtergere
  14. Imi place mult blogul tau, imi place cum scrii. Ceea ce as vrea sa scrii este nu numai slabitul, ci si zambetul. Am observat ca in Romania trebuie sa fii scheletica, si de obicei fetele cred ca daca esti asa de slaba esti mult mai atragatoare, nu conteaza ce e pe fata ta. Acum multi ani, un coleg de servici s-a impreietenit si apoi casatorit cu o fata grasuta (foarte de treaba fata) si noi nu intelegeam ce vede la ea. Nu spun ca trebuie sa fim obeze si neingrijite, dar spun ca un zambet face mai mult decat acele 3-4 kg care nu vor sa se dea jos. Fetelor din Romania, zambiti din cand in cand, chiar si la un strain (chiar si o femeie) pe strada sau in magazin, atunci cand zici "pardon", si nu aveti idee cum puteti schimba ziua cuiva doar cu un zambet.
    Numai bine, si la cat mai multe articole :)

    RăspundețiȘtergere