22 august 2010

O zi obisnuita

Ma trezesc dimineata, la 6, beau o cafea maaaare si ma apuc de mancarica pentru pui. La 8 se trezeste scumpetea, il hranesc, il spal, il scot la plimbare. Ne intoarcem pe la 11:30, il spal, il hranesc, il bag in patut. Eu ma schimb si intru in bucatarie. Gatesc pentru noi. Cand termin cu bucataria s-a trezit cel mic. Il schimb, ma joc putin cu el, mai intind niste rufe, il hranesc si plecam la plimbare. Sa nu credeti ca la plimbare ma odihnesc, nuuuu. Cand ajungem in parc, stau dupa funduletul lui si ii explic ca nu are cum sa se joace cu toate bicicletele, il feresc de leagane, il mai ajut sa urce cate o treapta mai buclucasa. Drumul la intoarcere este bestial, 2 km de panta. Cand ajungem acasa, tocmai bine s-a facut ora pentru masa de seara. Il spal, il hranesc, ii fac baita si il pun la somnic. Cand am terminat cu cel mic ma ia in primire tati, cica ce am de n-am chef de vorba. Eu zic ca am chef dar n-am suflu. Asta in timp ce calc al 7-lea tricou. Ma mai asteapta 5 camasi, 2 pantaloni si o tona de haine de ale mele. Cand ating perna nu prea stiu, ma mir ca nu adorm imbracata pe vreun scaun. Si asta e o zi usoara, in care nu fac curatenie generala si nu ma duc la birou. Si cica femeile sunt sexul slab.

5 comentarii:

  1. haha, intrebarea cu "si ce faceti voi doua toata ziua acasa" ai primit-o?

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu inca, dar nu poti sti cand apare.

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, esti mama din cap in picioare. :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Manule, nu am de ales, daca ai vedea ce comoara de copil am.....

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu am gasit solutia: lucrezi pana seara? nu-i nimic draga, iti ramane week end-ul, treci la curatenie,facut piata si plimbat copilul.Asta daca vrei sa ai o nevasta relaxata. Sa stiti ca a functionat.

    RăspundețiȘtergere