26 ianuarie 2011

Ponturi utile în gospodărie

        Nu știu dacă vouă vi s-a întâmplat dar eu mi-am tocit de multe ori neuronii să rezolv câte o problemă în gospodărie și am aflat după ceva timp că soluția era cât  se poate de simplă. Iată câteva ponturi utile în gospodărie pe care le-am aflat de-a lungul timpului:
  • Petele de pe haine se îndepărtează mult mai ușor dacă turnați apă minerală pe pată imediat.
  • Dacă copiii voștri au obiceiul să scrie cu pix pe canapelele și scaunele din piele și imitație din piele să știți că parfumul este cea mai bună soluție de curățat. Aveți grijă să fie un parfum incolor și încercați pe o porțiune care nu se vede în prealabil pentru a nu avea surprize.
  • Șervețelele umede curăța aproape orice, pete de mâncare, pete de grăsime, pantofi murdari, adidași albi, mobilă, bordul la mașină, parbrizul (asta a descoperit-o soțul meu după ce a încercat n soluții pentru a șterge musculițele de pe parbriz).
  • Laptele nu se mai lipește de cratiță dacă pui în prealabil la fiert puțină apă în cratița respectivă.
  • Pentru a scăpa de găurile făcute în covor de picioarele meselor sau ale canapelelor, e suficient să așezați un cub de gheață pe locul respectiv. Fibrele se vor umfla pe măsură ce vor absorbi apa. Aspirați pentru a ridica fibrele ude.
  • Creionul de pe pereți se curăță cu o soluție formată din 200 de ml de apă și un plic de praf de copt. Această soluție curăță inclusiv urmele de creioane colorate.
        Dacă aveți completări le aștept cu nerăbdare. Nu se știe niciodată ce problemă se ivește.

5 comentarii:

  1. Stiam ca pixul se sterge si cu acetona.Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  2. pixul se mai curata si cu spirt:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Dar aspiram fibrele dupa ce se usuca, nu? Doar nu vrem electrocutare.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu te electrocutezi dacă aspiri fibrele ude. Cel puțin nu cu aspiratorul pe care îl am eu.

    RăspundețiȘtergere