10 august 2010

De ce?

Ne iubesc mult barbatii, din diferite motive: le suntem mame, surori, sotii, fiice, iubite. Si totusi, prea des colegul tau isi inseala nevasta pe care de altfel o iubeste enorm, sotul te lasa sa faci mancare, curatenie si sa ai grija de cel mic , ca tu te descurci mai bine, seful te roaga sa-i faci o cafea desi ai 5 dosare in fata si colegul de birou citeste ziarul, tatal te cearta ca n-ai mai trecut de o saptamana sa-i faci curat, desi fratele tau sta in aceeasi scara cu el.
  • De ce nu inteleg ei ca suntem epuizate uneori, ca vrem sa citim si noi ziarul dar nu mai avem timp, ca ne-am saturat de facut cafele?
  • De ce, daca iti spui parerea si nu coincide cu a lor, te privesc ironic, "esti femeie, n-avem pretentii!"?
  • De ce nu poti avea si cariera si familie ca ei?
  • De ce a fi femeie  este un obstacol?
  • De ce toti si toate te felicita cu caldura cand esti insarcinata cu baiat iar cand esti insarcinata cu fata se cam duce entuziasmul?
  • De ce avem cele mai bune rezultate in facultati si ei au cele mai mari salarii?
  • De ce, daca esti frumoasa nu poti fi si desteapta?

5 comentarii:

  1. mai, recunosc cliseele, dar mie nu mi se intampla chestii de-astea, adevarul e ca am si un stil de a zice nu ca mai bne se lipseste oricine. Sunt prietena baietilor si cand a fost cazul ne-am ajutat reciproc, iar in casa am invatat sa spun ca nu pot si sa nu mai fac eu totul. Poate am si noroc de un sot mai altfel dar, what da hell, eu l-am ales si de-aia-mi place de el pana la urma. Dar tooot obosita sunt!

    Da, pe-aia cu sarcina cu fata am mai prins-o, e drept. Insa ai observat ca tatii de fete sunt oameni mai misto, mai sensibili, se exprima mai usor?

    RăspundețiȘtergere
  2. Zoozie, asa gandeam si eu pana acum 2 ani, ca sunt clisee. Dar dupa ce am intrat intr-un mediu total masculin si i-am vazut cum gandesc nu prea le mai consider clisee.

    RăspundețiȘtergere
  3. n-am zis ca n-ar fi clisee doar ca nu mi se plica pentruc a nu le permit asa. Insa ma impedic si eu de ele, nu stiu cums a explic :)) Oricum, le-ai mirosit foarte bine si-ar mai fi...

    RăspundețiȘtergere