20 decembrie 2010

Organizarea noului an

        Nu sunt foarte mulțumită de realizările din 2010, așa că am început organizarea anului nou. Am deschis lista de aproape o săptămână și de atunci tot scriu. În primul rând mi-am programat anul până la cele mai mici detalii, inclusiv programările la coafor și cosmetică. Am stabilit să mă tund o dată la trei luni, să mă pensez de două ori pe lună, să spăl geamurile pe data de 3 a fiecărei luni. Așa că, anul viitor mă voi tunde în martie, iunie, septembrie și decembrie. Să vedem dacă mai rămân netunsă ca în acest an. Pe data de 15 a fiecărei luni achit ratele la bancă, lumina și asociația. Anul acesta am tot amânat și m-am trezit cu penalizări. Sâmbăta este zi de curățenie, nimic nou, doar că seara mi-o voi rezerva pentru manichiură, pedichiură și tratamente cosmetice. Duminica vom face vizite sau mici excursii.
        Am început o mică agendă cu felurile de mâncare preferate pentru a nu mai rămâne în pană de idei.
        Am  stabilit obiectivele turistice pe care le vom vizita anul acesta: Salina de la Turda, am auzit că este spectaculoasă, Peștera Urșilor, am văzut-o când eram mică și mi-a rămas în suflet, Ghețarul Scărișoara, am fost în zonă dar nu l-am văzut, Muzeul Brukenthal, anul acesta l-am ratat din lipsă de timp.
        La capitolul sănătate lucrurile stau cât se poate de simplu: două fructe zilnic, 2 litri de lichide în fiecare zi, lactate de 4 ori pe săptămână, legume la fiecare masă de prânz și, binențeles, 7 ore de somn pe noapte. Mișcare fac deja și nu am de gând să mă opresc.
        La dorințe personale intră aprofundarea limbii engleze și studierea limbilor italiană și franceză. Nu am reușit să stabilesc un program de studiu, dar mai am ceva timp la dispoziție.
        Programările le voi face lunar, pe data de întâi, săptămânal, în fiecare luni dimineață și zilnic, în timpul cafeluței matinale. Programul anual e aproape gata.
        Gata, am un plan. Sunt convinsă că vor exista multe neprevăzute care vor încerca să mi-l răstoarne, dar nu mă las ușor.
        Voi v-ați stabilit obiectivele pentru anul 2011?

8 comentarii:

  1. Oh my God!! Credeam ca sunt singura si ca...exagerez..numai ca eu fac liste la aproape orice! Si dupa o vreme nu le mai respect pentru ca sunt date peste cap de alte lucruri si am observat ca cele mai faine lucruri sunt cele neplanificate...spontane...Si nu numai ca am liste cu obiective mici..care cica este foarte bine sa le ai, scrie in literatura de specialitate, dar am si peste 5 ani...si tot asa. Sa nu-ti spun ca programarea unui copil este cea mai dificila...cand in final te hotarasti ca ar fi momentul...descoperi ca nu prea poti sa-l faci...Sau vrei sa ajungi PR si vezi ca din cauza crizei si a perspectivei inguste a angajatorului vei fi chemata pentru cu toate alte joburi la interviu...etc

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu nu imi fac liste si nu imi stabilesc nimic. Eu las viata sa ma i-a prin surprindere :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Sorana, mă bucur că nu sunt singura. Eu mă ocup de multe activități și dacă nu le planific foarte bine, constat că nu mai am timp de mine. Și asta nu-mi place, așa că PLANIFIC și dacă intervine ceva nou, planific din nou.

    RăspundețiȘtergere
  4. Alicee, am lăsat și eu viața să mă surprindă. N-am fost mulțumită de rezultate.

    RăspundețiȘtergere
  5. Se spune ca planificarea este cheia succesului ;i sunt de acord cu asta. Pare obositor cand o faci, dar cat de bine e dupa aceea, ce mult iti usureaza viata...

    RăspundețiȘtergere
  6. Pfai, ce organizare riguroasă!
    Sunt curioasă să văd cât de bine o vei respecta, că mie nu-mi reușește aproape niciodată.
    Oricum, îți țin pumnii!
    Crăciun fericit îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  7. Silavaracald, aflăm la anul, pe vremea asta cât am fost de disciplinată.
    Crciun fericit și ție!

    RăspundețiȘtergere