3 septembrie 2010

Traieste capra vecinului?

Azi dimineata, in lift m-am intalnit cu o vecina. Ai vazut, imi zice ea, ca vecinul de la 2 si-a luat canapea. Nu, nu vazusem. Da, confirma si cealalta doamna din lift, acum doua saptamani si-a pus si aer conditionat. Pai, si ce? Pai cum si ce, ma repede prima doamna, pe criza asta ei isi cumpara atatea? Sigur fac ceva ilegal, ca nici macar studii n-au, ea n-a terminat nici liceul. Eu cred ca umbla cu droguri, completeaza cealalta. Foarte multe informatii pentru mine care nu cunosteam nici macar persoana in cauza. Poate muncesc, indraznesc eu sa comentez. Cum draga sa munceasca, pai ce , eu nu munces? Eu muncesc de-o viata si abia mi-am luat o masina. Astia sigur umbla cu droguri sau fura de pe undeva, ca nu reusesti sa-ti cumperi atatea cu munca cinstita. Si nici macar n-au studii, repeta cu obida cealalta vecina.

2 comentarii: