11 august 2011

Pastrarea ordinii in sifonier


Am o prietena al carei sifonier arata ca raftul unui magazin, impecabil. N-am pretentia ca al meu sa arate ca al ei, insa nu m-am putut abtine sa nu aflu cateva ponturi utile de la ea:
  1. Face curatenie generala la inceputul fiecarui anotimp.
  2. Arunca sau doneaza orice articol pe care nu l-a mai purtat de 2 ani.
  3. Foloseste rafturile de jos pentru hainele pe care le poarta rar si rafturile de sus pentru cele purtate des. Asta ca sa nu se aplece mereu si sa aiba acces usor la lucrurile de care are nevoie tot timpul.
  4. Fiecare fusta, rochie, camasa are umerasul ei ca sa le poata lua cat mai usor si ca sa le poata aseza la locul lor cat mai usor.
  5. Are un spatiu amenajat special pentru hainele necalcate. In sifonier ajung doar hainele calcate.

2 comentarii:

  1. eu simt ca innebunesc cand e dezordine in sifonier. In restul casei nu ma deranjeaza, dar dulapurile trebuie sa fie ordonate, sa gasesc rapid ce-mi trebuie.
    A, sertarele sunt intr-un haos total, dar n-am decat 2, asa ca-i tolerabil :)
    Am un cos unde pun rufele stranse de la uscat, pana am timp sa le impaturesc frumos. Nu-i spatiu pt fiecare haina cu umerasul ei, dar visez la asta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Off si eu am o prietena care are un sifonier perfect tot timpul, eu il rearanjez pe al meu saptamanal si tot nu arata perfect. Daca ma grabesc si iau o haina repede restul s-au deranjat. Asta cu fiecare cu umerasul lui cere spatiu destul de mare :(. Acum 2 saptamani am fost la IKEA decisa sa imi iau un dulap cat peretele si pana in tavan, dar din pacate cand am fost in depozit sa il iau nu aveau usi pe stoc asa ca am renuntat. :D

    RăspundețiȘtergere