27 august 2011

10 motive sa te lasi de fumat


Am fumat 6 ani cate 3 pachete de tigari pe zi. Credeam ca nu ma voi lasa niciodata. Nu numai ca eram foarte dependenta dar imi si placea foarte mult sa fumez.
Pana la urma m-am lasat. Cred ca sunt vreo 10 ani de atunci. Am pierdut socoteala. Dar beneficiile renuntatului la fumat le simt in fiecare zi. Iata doar 10 dintre ele:
  1. Nu-mi mai miros hainele si parul a tutun. Un fumator nu simte, dar pentru nefumatori mirosul este groaznic.
  2. Economisesc o multime de bani. La cat costa un pachet de tigari acum, obiceiul de a fuma a devenit extrem de costisitor. Cred ca poti face rata la masina cu banii de tigari.
  3. Tenul arata mult mai bine. Am scapat de culoarea galben-cenusie a fetei care ma irita atat de mult.
  4. Albul ochilor este alb si nu galben cum era cand fumam.
  5. Ii pot spune copilului meu sa nu fumeze (cand va creste binenteles) fara sa primesc in schimb ”Dar tu de ce fumezi?”.
  6. Economisesc o groaza de timp. Am renuntat la pauzele de tigari (care erau tare multe) si am devenit mult mai eficienta.
  7. Nu mai am nevoie de un loc de fumat. Stiu ca pe cand eram fumatoare am renuntat la un job pentru ca nu aveau loc de fumat.
  8. Nu-i mai afum pe cei din jur. Mama mi-a spus abia acum cat de greu ii era sa suporte norii de fum pe care-i faceam.
  9. S-a dus cu gustul de cocleala pe care-l simteam in fiecare dimineata cand ma trezeam.
  10. Pot sa-mi cresc copilul intr-un mediu sanatos, intr-o casa in care nu se fumeaza.

    Niciun comentariu:

    Trimiteți un comentariu