27 octombrie 2011

Tratament natural pentru tuse


Copilul meu de trei ani este sanatos in general, dar ca orice copil raceste. Racelile lui se manifesta de obicei prin tuse. In concluzie am devenit o mica enciclopedie in ceea ce priveste tratamentele naturiste pentru tuse. Ultimul tratament natural care a dat rezultate excelente a fost ceaiul din coji de nuci.
Se fierb cojile de la 6 nuci cu 400 de ml de apa pana raman doar 250 de ml de lichid. Ceaiul se strecoara, se lasa la racit si cand este caldut se indulceste cu o lingura de miere de albine. Se bea o cana pe zi. Ideal ar fi ca dupa ce se consuma ceaiul sa nu se consume altceva timp de o ora. Eu i-l dau dupa masa de seara, inainte de culcare.
Tratamentul dureaza 5-7 zile.
Partea buna a acestui ceai este ca are un gust placut si copiii il consuma fara prea multe mofturi.
Tratamentul functioneaza excelent si pentru adulti.
La noi acest ceai a vut un efect foarte bun. Asta dupa ce tratamentul recomandat de doctorul pediatru a esuat.

2 comentarii:

  1. Bun venit in lumea remediilor naturiste, facute in casa. Eu le practic de mai bine de 3 ani cu mare succes. Acestea intradevar ajuta la intarirea sistemului imunitar in timp nu acele siropuri cu care se face ..... cura de nu stiu acte zile pe an.
    Sanatate si numai bine va doresc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu cat am fost insarcinata am racit de 2 ori, una din reprize incluzand si tuse productiva. Desi eram in luna a 7-a si puteam lua antibiotic, am preferat ceva naturist. Am aplicat mai multe remedii deodata, asa ca imi este greu sa spun care a functionat :)
    Acestea sunt:
    - ceai de nuci si ceapa (includerea cepei in remediu a dat un gust salciu, greu de acceptat de copii), insa eu stiam ca nucile se fierb cu tot cu miez, se sparg pur si simplu si se adauga in lichid
    - ridiche neagra scobita de miez in care se pune zahar, se lasa sa isi lase sucul si se bea sucul ca atare. E dulceag cu un foarte usor iz de ridiche insa cantitatea e mica, cred ca poate fi pacalit un copil
    - se face un fel de terci din mamaliga (o mamaliga mai moale) si cand e caldut se adauga miere cat de multa(dupa gust) si se mananca asa caldut (temperatura trebuie sa fie sub 40 grade sa nu afecteze calitatile mierii)
    Multa sanatate!

    RăspundețiȘtergere