29 iulie 2010

La pedichiura

Gata zic, da-o incolo de criza, eu ma duc sa-mi fac o pedichiura. Am si eu nevoie de putina relaxare dupa atata stres. Sun, fac programare, totul merge ca uns. Ma instalez frumos in ligheanul cu apa calda, mai pardon oparitaaaaaaaaa. Dupa ce mi s-a luat un rand de piele, doamna a binevoit sa-mi raceasca apa. Incep sa ma relaxez. Imi ia un picior si incepe sa taie..............in carne vie. Auuuuu, tip eu delicat de vreo cateva ori. AUUUUUUUUUUUUUU, incep sa urlu de-a binelea. Dar ce-ai draga de esti asa sensibila, vine raspunsul. Am trecut elegant si peste aceste torturi demne de inchizitie. Ce culoare vrei? ma intreaba doamna. Visiniu, raspund eu prompt, cu lectia bine pregatita. Am iesit de la pedichiura cu niste "minunate" unghii maro inchis. Data viitoare cand vreau sa ma relaxez imi pun o comedie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu