15 august 2010

Ziua Marinei

In orasele port, pe data de 15 August se sarbatoreste Ziua Marinei. O sarbatoare foarte frumoasa daca nu ar fi conationalii nostri. Absolut toata populatia intre 2 si 80 de ani o gasesti pe faleza. Oricat ar fi orasul de mic, credeti-ma ca asta inseamna foarte multi oameni. Nu ai loc sa arunci un ac.
Urmeaza distractia. Ti-a ars cineva rochia noua, e musai sa fie noua, doar te vede tot orasul, sau asa crezi tu, ca in imbulzeala aia nu te mai vede nimeni.
Ti-au pus mana pe fund jumatate din adolescentii in calduri.
Nu gasesti nici un loc liber, la terasa sau macar pe o bordura sa te asezi un pic ca te dor picioarele de mori.
Te intalnesti cu fosta sotului care arata ca iesita din cutie cand tu esti transpirata, ciufulita si plina de nervi. Copilul tipa ca vrea vata pe bat, dar standul are pe putin 20 de clienti. Dupa ce reusesti sa obtii mult dorita vata pe bat, minunea ta ia doua inghitituri si constata ca nu-i place. O mananci tu de nervi, doar n-o sa tii cont acum de calorii.
Muzica se aude de peste tot. Fiecare terasa cu selectiile ei. La 2 m se jeluie Viorica din Clejani, sper ca am nimerit. In fata rage unul pe care n-am putut sa-l identific. Exista si o scena. Trupele invitate sunt alese pe spranceana. Nici macar nu fac playback. Asta va zic din auzite, de la norocosii care au ajuns pana acolo. Eu n-am reusit.
Nu-i nimic. Macar artificiile merita tot efortul. In fiecare an sunt si mai spectaculoase. Din pacate, in loc de ora 11, la cat le asteptam eu, au fost eliberate pe la 2. Eu eram de mult in pat. Nu m-au tinut nervii si nici picioarele atata timp.
Din aceste motive si nu numai, in acest an n-am iesit deloc, copilul doarme linistit si noi sarbatorim in doi. Si binenteles ca in bloc e o liniste cum nici n-am visat. Dar e normal, toata lumea e la Ziua Marinei.
La multi ani!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu