18 septembrie 2010

Nu ma las de fumat pentru ca ma ingras

Asta a fost scuza mea timp de ani de zile. Pana la urma m-am lasat de fumat si nu m-am ingrasat nici macar un kilogram. Intr-adevar, casa mea arata ca un pahar in perioada respectiva. Cum ma apuca dorul de o tigara, cum stergeam praful, aspiram, aranjam debaraua. Ce nu gasesti de facut intr-o casa, daca vrei? Principalul meu scop a fost sa nu inlocuiesc tigarile cu mancare. Si n-am facut-o. N-am mancat bomboane, alune, chipsuri, saratele sau tot ce ar fi putut inlocui tigarile. Le-am inlocuit in schimb cu plimbari lungi, cu o curatenie obsesiva, cu cumparaturi. Am baut multe lichide, apa, ceai, cafea si lapte. Ati incercat vreodata sa fumati si sa beti un pahar cu lapte? Mie imi era imposibil. Primele sapte zile au fost crunte. Prima luna a fost groaznica. Urmatoarele au fost din ce in ce mai usoare. Au trecut opt ani si inca ma bucur ca am avut puterea sa ma las de fumat.

3 comentarii:

  1. Felicitari ! Eu m-am ingrasat 20 de kg dupa ce m-am lasat de fumat ! In anul urmator am slabit 15,iar in urmatorul 5, trecand la un regim cu precadere ovo-lacto-vegetarian si ...respectand posturile ortodoxe. Subliniez ca le-am adoptat ca pe componente ale unui regim de viata sanatoasa, nu din habotnicie...desi un pic de credinta nu strica, dar asta e treaba fiecaruia. Oricum, nu mai am dureri de cap, de inima si de picioare. Nu mai am insomnii.Nu ma mai doare ficatul. Nu mai am tenul galbejit , ci roz. Mi s-a schimbat vocea, e mai dulce, mai "catifelata". Doamnelor si domnisoarelor, MERITA sa te lasi de fumat !

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa este, merita din toate punctele de vedere si al sanatatii si financiar si social.

    RăspundețiȘtergere
  3. Pe aceeaşi temă: http://foamea10.blogspot.com/2010/01/fumatul-dauneaza-grav-sanatatii.html

    RăspundețiȘtergere