21 ianuarie 2011

Premiu și provocare

        Am primit acest premiu de la două mămici dragi mie Beatrice și Oanamada. Mai întâi trebuie să precizez 10 lucruri care îmi plac:
  1. Încântarea puiului meu când reușește să facă ceva nou.
  2. Zâmbetul soțului meu.
  3. Să-i privesc pe cei doi bărbați ai mei dormind. 
  4. Să citesc.
  5. Să învăț lucruri noi.
  6. Să fac torturi.
  7. Să vizitez locații noi.
  8. Florile din parcuri.
  9. Să dansez.
  10. Aerul răcoros al dimineții.
        Premiul merge mai departe la: Bblabord, Cojocarii, Zoozie, Roxana, Povesteadarieinicole, Oana.

5 comentarii:

  1. Nu ti-a fost greu sa alegi doar 10?Pupam puiul tau.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim , Ela!Cum am timp raspund.Mai am o restanta, insa am fost prinsa zilele astea cu diverse!In week le onorez pe toate!Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ba da Beatrice, mi-a fost foarte greu. Pupici și de la noi.

    RăspundețiȘtergere
  4. Dar provocarea mea ? La a mea când răspunzi ? :(

    RăspundețiȘtergere
  5. multumesc, uf, sper sa ma adun sa raspund si la ea ca o am si de la Bea de hahaaaaa!

    RăspundețiȘtergere